Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Vet ikke? Men jeg har hørt at Bjørn var utro med danske Jytte
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 jepp, kjenner henne!! satt ikke å så på, men er veeldig sikker på at hun ikke juger om det.. forresten så har venninna hennes knulla ari behn i fjor...usj og æsj for noen kongefamilier........
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Setter vel like mye spmtegn ved de som faktisk orker å knulle Ari? Ikke akkurat den lekreste på 2 bein:)
Jenta_00_ Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 fy fader for noen kaklehøner.. som om det har noe med dere å gjøre.. nei jeg vet ikke og jeg driter i det.. men mannen din er sikkert utro mot deg HI.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Så amper da, Jenta_00. Jeg har ikke mann faktisk Hehe. Og det står i Vg og alt det her med Jonas og hun der norske som påstår at hun har vært utro med han, så hva er galt med å diskutere det her?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Kjenner en (svensk) som påstår at det er allment kjent i visse kretser at han er notorisk utro, og at Tora ikke er alene! Skal vistnok ha vært utro bare noen uker før forlovelsen! Men dette er jo bare rykter...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Tror ikke jeg ville brukt tid på samlivsterapi med han Jonas... Men det er lett å si for en utenforstående. Madeleine ønsker seg sikkert barn etter hvert også... Dersom hun dumper Jonas tar det tid å finne seg en ny mann, bli kjærester og forloveder og gifte. Fortsatt passer det seg vel ikke for en prinsesse å bli gravid "på privaten". Tar seg liksom ikke ut å bli gravid etter et tilfeldig eventyr...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 Hvor har du det fra at hun ønsker seg barn? Det er ikke alle kvinner her i verden som tilgir utroskap bare fordi det betyr at da må man vente 4-5 år med barn.. Heller barnløs enn sammen med en notorisk utro mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå