Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm på søndag, men har sååååååååå lyst å teste nå. Er det i det hele tatt mulig å få positiv test med annet enn morgenurinn før ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten på dag 29 i syklusen. Syklusen varierer alltid mellom 29-31 dager :)

Skrevet

Jeg testa dagen før IKM. Og det var 11 DPO, og ikke morgenurin. Fikk positiv :)

Skrevet

Tror jeg er 11 DPO idag ;)

Kanskje jeg tester etterpå - må bare spare opp litt tiss først, hehe.

Skrevet

Jeg har testet positivt på CD 24 to ganger når jeg har vært gravid (har vært gravid 6 ganger tilsammen, men bare 1 fullført svangerskap dessverre, men prøver igjen!). Den ene gangen 8 dpo (da var jeg på vei med tvillinger men det visste jeg jo ikke da!), andre gangen på 9 dpo - da var det bare 1, var da også på syklusdag 24. Testet ikke på morgenurin, og det var ikke tvil om at de var positive for å si det sånn ;)

Noen tester positivt tidlig, mens andre ikke tester positivt før etter noen uker, det er så veldig individuelt!

Uansett, lykke, lykke til - håper du får en positiv test i løpet av de nærmeste dagene!!!

Stor klem fra

Skrevet

Åh herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud!

Jeg er GRAVID!

Første pp etter en SA i des 08.

Håper den sitter nå.

Foreløpig termin 5 januar 2011.

Samboeren er borte, men har så lyst å ringe han å si det. Men han kommer sent hjem ikveld. Hadde vært moro å lagt testen på puta han :) :) :)

Skrevet

åååå. så bra! Gratulerer så mye! :D

Skrevet

GRATTIS!!!!! Lykke til og kos deg med graviditeten ;)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk :)

Føler meg helt rar, men klarer ikke glede meg ordentlig siden jeg miste forrige gang :(

Skrevet

Ikke ta sorgen på forskudd. Tenk, nå er du gravid! Det er det som teller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...