september 10 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har opplevd de siste dagene litt brunlig utflod. Lukter gammelt blod. Har ikkje vondt i magen, men skjønner ikkje kor det kommer ifra. Blir veldig engstelig, for eg er jo bare 20 uker på vei.... Er det andre som har opplevd at det kommer gammelt blod sånn plutselig???
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Hei.. Har du snakket med fastlegen din om dette? Det er mange som har blødning i løpet av svangerskapet og det trenger ikke å bety at noe er galt..men man kan aldri vite om det er noe galt...Hvis du er bekymret så ville jeg ha kontaktet fastlegen min på mandag eller legevakten i helga hvis du ikke klarer å vente..Min fastlege sier at det er bedre å komme en gang for masse enn en gang for lite... Lykke til!
Trio? Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jepp har hattt den der ja. Jeg kontaktet legevakt m en gang og fikk bekreftet at det var liv i magen og ufarlig blødning. Det betydde veldig mye å få roen. Det trenger både du og den lille. Så kom deg til lege og få vite noe så du ikke bekymrer deg nødig! Krysser fingrer for at alt er bra!!
september 10 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 Kjenner at han sparker så eg rekner med at han har det bra. No e det heldigvis stoppa, men visst det kommer igjen i løpet av helgen så er det legevakten next... Blir iallefall ikkje arbeidshelg på meg i helgen. Skal ta det helt med ro
Vesle mor Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Da jeg var på ultralyden spurte jordmoren meg om jeg hadde hatt noen blødninger. Noe som stemte.. Hun sa også at hun så at det lå litt blod rundt morkaken, så jeg kunne få flere blødninger.. okei, sa jeg. Da skal jeg iallefall ikke ringe ned hit helt hysterisk. Men hun sa at jeg skulle ringe sånn at jeg fikk ny ultralyd time.. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt sykehuset der du har vært på ultralyd. Og jeg hadde ikke jobbet nå, hadde jeg vært deg! masse masse lykke til :-)
Hegeveronica Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 vel tror ikke d er så farlig, hadde det selv tidl i svangerskapet trodde faktisk d var mens for jeg blødde så mange uker. gjorde at jeg ikke fant ut at jeg var gravid i forrige uke var da 23 uker på vei
Scarlette Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Du må huske at livmoren går igjennom utrolig mye og er veldig følsom..
Snøugle Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Veldig lurt å droppe helgejobbing! Om du har mye jobb for tiden kan det også forklare noe.. Jeg fortsatte å jobbe fullt, inkl. kvelder, helger etc de første 12 / 14 ukene, og det gikk sef ikke... Jeg hadde stressrelaterte spotblødninger (lege / jordmor kalte det spotblødninger når det var sånn brunlig og ikke så mye). Ble delvis sykemeldt en stund, og da forsvant det. På dagen. Kroppen sier fra: ro ned, jeg trenger littegranne overskudd for å lage denne babyen... Jobber fullt igjen nå, går foreløpig fint, men har HØY terskel for helg- og kveldsjobbing...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå