trebarnsmor21år Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Er i uke 21 med tvillinger, 10 mnd siden sønn min kom til verden, så her ble det tre tette! Problemet er bare det at jeg tror jeg holder på å få bekkenløsning! Jeg har så ille ille vondt nede ved halebeinet da jeg skal reise meg, er helt forferdelig. Å på kveldene har jeg ilende smerter fremme ved skambeinet. På jobb står vi i 9 timer (20 min matpause hvor vi sitter) å vi vasker gulv, bærer gassflasker, bruskasser, ordner mat osv, ja, en vanlig jobb på en bensinstasjon vil jeg påstå. Var på ultralyd hos jordmor 13 april å hun ville sykmelde meg med en eneste gang, men jeg hørte ikke på henne, men det er bare blitt værre og værre, å jeg bør kanskje ta det litt med ro da jeg har en liten en på 10 mnd hjemme å. Men er det der symptomer på bekkenløsning? Noen som har hatt det sånn? Krysser så evig fingrene for at jeg har ligget vondt og vridd meg eller noe. smertene har vart i 3-4 uker nå. Takker for svar!
neelie Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Det kan høres ut som bekkenløsning ja.. Har selv mer eller mindre null bevegelse muligheta fra hoftebeina og ned til tåspissen.. Vondt i hvert steg jeg skal ta og kan ikke gå mer enn 5 meter før jeg nesten svimer av. Men sta som ett esel å er oppegåendes (ikke jobb dessverre, da sjefen sendte meg hjem med beskjed om at jeg ikke fikk jobbe når jeg var sånn) Den sykemeldinga der høres ut som en bra ide Om du nå kansje ikke vill bli sykemeldt på heltid, så prøv å trapp ned. Mange sier at gåing hjelper, men iblandt kan det være bedre å slappe av. Og med tanke på hvilken jobb du har så skal du ihvertfall ta det med ro (jobbet selv i matbutikk) Ta en tur til legen din å snakk med h*n om dette. tror du har hatt godt av sykemeldinga jeg! Lykke til og håper det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå