lille_vims Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Er 3. gang, og lurer på dette med å feste hode. Var hos legen i dag og han synes det kunne virke som babisen har festet hode allerede (er 33+3). Ligger godt nedi bekkenet, så symfysemålet var litt under kurven (har ligget helt på snittet hele veien. Mitt spørsmål er: Er det "vanlig" at nr 3 fester hode? Erfaringer mottas med takk :-)
lucky meee:) Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Ærlig så trodde jeg alle festet hodet jeg:) Men ei uke før jenta mi kom var jeg på kontroll hos jordmor og fikk til svar at hun ennå ikke hadde festet seg,,, visste ikke om hun kom til å gjøre det heller, men ingen fare for at hun ville snu seg. Spurte egentlig ikke noe mer, noe jeg angrer litt på i dag:)
lille_vims Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 I de 2 forrige svangerskapene mine festet de aldri hode, så jeg ble litt overrasket i dag, men nå skal jeg til jormor om ett par uker. Skal nok spørre og grave litt da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå