Gå til innhold

Få høre den morsomste kommentarer fra sensor på førerprøven deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sa at jeg besto prøven pga ingen spesifikke feil, men at det var veldig ubehagelig å sitte på med meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg vinglet som ei kråke, men besto prøven fordet :o)

Skrevet

Jeg sa rett før vi startet at jeg var kjempenervøs, og da sier han: Hva tror du jeg er da??

Så begynte vi å le, og alt gikk kjempebra.

Skrevet

Husker bare en komentar jeg, og den kom da vi var ferdig:

"Det kommer vel ikke som noen bombe når jeg sier at du sto" :oD

Skrevet

"Bra du kunne fortelle meg så mye om Afrika, om ikke hadde jeg nok strøket deg"

For en type.. Jeg hadde vært i nord-afrika noen år før jeg kjørte opp og vi snakka litt om det under turen.. jaja, jeg besto nå iallefall :)

Skrevet

Jeg husker bare en episode fra hele sertefikatgreia. En mørkhudet sto ved et gangoverfelt, og kjørelæreren min sa "Har du en banan som vi kan hive ut vinduet?"

Turte ikke å gjøre så mye annet enn å trekke på smilebåndet.

Skrevet

"Det var på hengende fluefittehåret"

Skrevet

Hahahaha! Det var en herlig kommentar. Min kjørelærer var nok ganske rasistisk han også, er gang jeg kjørte forbi en mørkhudet mann sa han: Kjør litt nærmere fortauet, så tar jeg han med døra!

Og på glattkjøringsbanen var det en utenlandsk jente som kjørte en av de andre bilene, hun hadde null kontroll over bilen og kjørelæreren min sa: De derre der burde fått begrenset kjørekort, ikke fått lov å kjøre på vinteren. De har jo aldri sett snø!

Skrevet

Dere med kjørelærere som var rasistiske; det var ikke tilfeldigvis en kjøreskole fra en plass på Jæren?

Jeg fikk beskjed på glattkjøringsbanen at jeg måtte ta en ekstra runde hvor jeg måtte kjøre på alle de mørkhudede (de dukkene vi skulle styre unna). Hadde maaange rasistiske utsagn!

Ikke så morsom, men koselig kommentar fra sensor var at jeg skulle få være med i kofferten når han og kona skulle på ferie ;-) Var en koselig, gammel mann, og vi fant tonen kjempegodt! Sett bort fra en stor feil så sto jeg med glans! =)

Skrevet

14.43 igjen. Jeg syntes ikke det var så morsomt jeg. Heller usmakelig. Men turte dessverre ikke å skjelle han ut.

Skrevet

Nei - var ikke i Rogaland. Jeg tror dessverre at kjørelærere generelt er Frp ere.

Skrevet

Ikke så morsom, men helt utrolig dum kommentar...

Jeg hadde en sensor som ble kalt strykJensen enket og greit fordi han strøyk mange fler enn det som han egentlig skulle.

Jeg måtte bråbremse for en idiot som plutselig fant ut at han skulle springe over veien rett forran bilen. Etter oppkjøringen sa han at den bråstoppen var grunnen til at jeg strøyk, fordi jeg kunne risiert å få en bil i ræva. Så jeg spurte om jeg hadde bestått dersom jeg bare hadde kjørt og truffet ham. Noe jeg hadde gjort dersom ikke jeg stoppet. Ja, da hadde du selvfølgelig strøket!!

Det vil altså si at han rett og slett hadde bestemt seg for å stryke meg, uansett hva jeg hadde gjort ville han jo ha strøket meg!

Sensoren fikk forresten beskjed noen måneder senere at dersom han ikke begynte å bli snillere å la flere bestå så måtte han finne seg en annen jobb!!

Skrevet

Jeg var høygravi når jeg fikk lappen. Hadde strøket en mnd tidligere. Når jeg fikk vite at jeg hadde stått så han at han ikke turte annet iom. at det var kun 4 uker igjen til termin og at han ikke ville risikere å sitte i samme bil som meg hvis fødselen startet. ;)

Skrevet

Finnes det flere StrykeJens her i landet, eller kommer vi fra samme by? ;) Var en StrykeJens som lot meg bestå førerprøven og ;))

Skrevet

Ikke tro at du kan å kjøre selv om du besto...

Skrevet

Denne strykjens kom fra Skien. Han har visst blitt supersnill nå. hehe turte vel ikke annet etter advarselen :-P

Skrevet

Denne strykejens kommer fra midt i landet, så de er tydeligvis flere :P

Anonym 22:13

Skrevet

Min rasistiske kjørelærer var på østlandet, vestfold.

Skrevet

Denne strykeJens kommer fra Steinkjer ;-)

Skrevet

Steinkjer her og ;)

Anonym 22:13 og 22:21

Skrevet

"Slutt å gråt, du besto prøven selv om vi kræsjet"

Det er helt sant faktisk!

Skrevet

min sa "jeg var livredd når du kjørte på landeveien" .. det var den lappen tenkte jeg. men jeg fikk lappen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...