Gå til innhold

Var dere pene som barn, og er dere pene nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som baby var jeg pen, som barn (6 år pluss) var jeg mindre pen.

Hadde stoooore tenner, krusete hår og var tynn som en strek.

Da jeg ble 15-16 og la på meg litt, fikk av regulering og ordnet håret så ble jeg plutselig populær blandt guttene gitt;)

Er en normal pen jente nå.

Skrevet

Synes jeg var ganske søt da jeg var baby\liten jente. Men når jeg begynte på skolen hadde jeg bolleklipp med tjukk lugg, var syltynn og ble beskyldt for anorexia frem til jeg ble gravid og fikk mitt første barn(19 år)Jeg var fullt klar over at jeg var altfor tynn men jeg spiste som en hest men la aldri på meg.

Nå er jeg 24 og synes jeg er penere enn jeg var som 15 åring f.eks. Følte meg egentlig ganske stygg i tenårene, så derfor lassa jeg på med mye sminke og ihelbleika hår. Ser jo på bilder fra den tiden at det ikke så bra ut. Men så bedre ut sånn enn med musegrått hår.

Nå har jeg vel noen kilo for mye, så skal slanke meg for første gang i mitt liv. Veier nå ca 15 kg mer enn jeg veide som tenåring.

Så jeg liker den nye meg bedre enn den gamle meg :)

Skrevet

Var søt fra 0-8 år, ca. Så var jeg stygg frem til jeg ble 20. Nå er jeg 26, og hot mama!! ;)

Skrevet

Jeg var veldig søt som baby og smårolling (dype smilehull i runde kinn og kjempestore blå øyne), ikke så fin som barn, ok som tenåring (fikk en del komplimenter) og helt ordinær nå.

Skrevet

Var søt og sjarmerende frem til ca 3, deretter helt ok. Er vel under kategorien helt ok ennå, men føler meg penere nå enn noensinne. Kanskje en sammenheng med at jeg er 26 og mer selvsikker? :)

Skrevet

Jeg syns jeg var kjempevakker som liten baby og jente, men sånn 10-15 årsalderen var jeg ikke akkurat noe glansbilde. Har tatt seg opp igjen som voksen, og nå er jeg vel rundt middels pen.

Skrevet

Jeg var søt som baby og barn frem til skolealder, var egentlig ikke særlig fornøyd med meg selv frem til jeg ble 18, da gikk jeg ned i vekt, huden ble fin og jeg ordnet håret i en frisyre som passet meg bedre. Er 24 i dag, småbarnsmamma, og godt fornøyd med både kropp og ansikt. Mannen min får stadig komentarer på at kona hans er så pen.

Skrevet

var søt som baby, men mobbeoffer grunnskole, ungdomskole.. så kom videregående! <3 Da var jeg populær blandt guttaboys ;) Så ble jeg gravid, og la på meg, men er fortsatt pen selvom jeg er overvektig ;) men neste sommer så skal nok flere enn min mann sikle etter meg ;) hehe

Skrevet

Var søt som liten. Og jeg har følt at jeg ikke var av de peneste på skolen. Alle venninnene mine hadde type osv, men ikke jeg. Det ble jo bedre etter jeg begynte på videregående. Og i dag ser jeg på meg selv som ei ganske så pen jente.

Ikke at jeg går rundt og tror at jeg er noe, men føler meg pen nå. Og jeg får høre det av mannfolk både på jobb, fest osv.

Jeg har lagt merke til at de som var de pene/populære på skolen, er faktisk mindre pene nå i dag. Og de som var "stygge" er mye penere i dag.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg var søt som baby, ikke så pen på barne- og ungdomsskolen, økte i popularitet blant guttene på videregående.

Nå ser jeg jo litt ut som en utrent, sliten utgave av meg selv, men er helt grei. Har av mange blitt sammenliknet med Meryl Streep, noe jeg ikke syns er det helt store, men dama er jo pen som gammel i alle fall :) Jeg tror de guttene som blir interessert i meg faller for jenter med litt særpreg. Jeg ville nok ikke hatt en sjanse i havet på steder som "Onkel Donald", men hvilket tap er nå det?

Skrevet

Lite pen baby, så visst voksen ut. Masse svart hår og lite med babytrekk. Som småjente var jeg ikke spesielt pen, men har vokst meg penerer og penere, så nå er det visst ikke så værst;)

Skrevet

jeg var en veldig pen baby :) helt vanlig som jente, men er penere nå som voksen (31)

Skrevet

jeg var søt som liten, men som 10-12 åring var jeg ikke søt, syns jeg selvv. Nå er jeg pen.

Skrevet

Var en søt baby fram til jeg var 2-3 år, og måtte klippes. Fra da så jeg ut som en gutt. Men så ble jeg pen da jeg var rundt 14-15. Nå i en alder av 19 ser jeg normal ut.

Skrevet

Jeg var nok ikke spesielt pen som baby/barn, men da jeg ble ungdom (12-13 år) ble jeg plutselig pen, og som 15-17 var jeg egentlig ganske vakker..(hehe, sååå beskjeden i dag)..

Men etter jeg ble 30 har forfallet satt inn, og jeg syns ikke jeg er pen lenger, men jeg har da mange gode egenskaper som ikke er avhengig av utseendet! :D

Skrevet

Som baby var eg da søt, dei fleste babyer er jo det hehe

Som barn, heilt ok. Som tennåring, så synst eg sjølv eg var grusomt stygg og feit, og deter i grunn litt trist, for når eg som voksen ser bilder av meg som ungdom, så var eg jo slettes ikkje det. Var tynn og ganske pen faktisk.

Er ok pen no og om eg ordner meg litt ;o)

Skrevet

Var pen som barn frem til jeg var fire. Men så klippet mor meg kort, og satte på meg lapp på ene øyet og de verste colabunn brillene i manns minne. Ble ikke bedre når tennene begynnte å falle ut, og det ble in med piggsveis *grøss*. Men når håret fikk vokse ut igjen, og jeg fikk gå over til lesebriller, så kom det seg. Var vel rundt 10 år når jeg begynnte å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Noe som etterhvert ble ganske slitsomt. Ungdoms årene ble ganske heftige, og jeg hadde flere beilere som var helt besatte av meg. Endte faktisk i et par politianmeldelser. Roet seg når jeg var 20 og fant mannen i mitt liv. Går vel fortsatt for å være søt og sjarmerende, men merker jo at blikkene avtar nå når jeg er 30 :-)

Skrevet

Jeg var stygg som barn.. Alle klassevenninnene mine hadde kjærest, mens det aldri var noen som ville ha meg.. jeg var høy og stygg... Men på videregående forandret alt seg.. Jeg ble bare penere og penere.. I dag er jeg modell, og er veldig stolt av meg selv. Vet mamma også synes jeg ikke var så pen som unge. Hun sier jeg var som en knopp som ble til en blomst hehe:)

Skrevet

Ja, det vil jeg si.. men nå som jeg veier 25 kg for mye og er ganske ofte ender opp ustelt(uten sminke og med sovesveis) så føler jeg meg ikke så freesh..

Skrevet

jeg var direkte stygg som baby.... ser det først nå når jeg har blitt voksen... pjuk jeg var fæl!!!

Helt nydelig ifra 2 årsalderen, å da mener jeg faktisk sånn englenydelig! Gikk fort over noen år etter jeg begynte på barneskolen. Er ikke stygg den dag i dag, men er ikke noe spes vakker heller. Vil tro jeg er helt vanlig :-)

Skrevet

Var veldig pen som baby, søt på barneskolen, stygg på ungdomsskolen(mest pga merkelig stil) og normal pen som voksen. Har pene trekk har jeg fått hørt i alle år. Vi har spesielle trekk i familien alle kvinnene.

Skrevet

Jeg er pen og har helt optimal kroppsform, men absolutt ikke vekt. Var også en søt baby og barn til jeg ble tykk. Ansiktet var jo søtt, men det spiller jo liten roller for omverdenen sa.

Synes forøvrig de fleste norske jenter er pene jeg. Og jeg må si at mange som ble sett på som lite pene som barn og tenåring har tatt seg opp. Min favoritt er ei jeg gikk i klasse med. Lite pen, lubben og sosialt lite moden. Nå er hun supervellykket, virkelig pen og har en kjekkas til mann:-)

Skrevet

Jeg var nyyydelig som barn, i hvert fall i følge min mor..:-p..

Og nå er jeg kjempeflott. I hvert fall i følge min mann.:-p

Men egentlig er jeg vel ganske ordinær..

"Så godt kan eit menneske vera, at det blir vakkert av det" (Olav Duun)

Satser på den jeg, heller!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...