Gå til innhold

UL 10+5:o)

Lie79*har blitt mamma*

Anbefalte innlegg

Var på Ul på Riksen i går og der så vi tydelig et foster med hode, armer og bein, og et hjerte som slo raske slag:o) Kunne telle 5 fingre på den ene hånden som var utstrakt. Fantastisk opplevelse å faktisk få se at det ligger et lite menneske inni magen min:D

Dere andre som har vært på UL rundt 10-11 uker, har fosteret ligget i ro eller har det sprellet og turnet rundt? Vår lille tass så ut som h*n sov... Forventet liksom å se en som beveget seg litt, el er det for tidlig? Har bestillt privat Ul i uke 15, har ikke ord Ul før i uke 20, men kunne kanskje tenkt meg en Ul til nå snart...

Fortsetter under...

Gratulerer, det er en helt fantastisk opplevelse å se ♥ :-)

Jeg var på UL i går og da var 10+1, og den lille turnet en omgang først, men da den skulle fotograferes la den seg i sovestilling, opp ned så den så litt rar ut på bildet :-) Skal på ny UL når jeg er 12+1 og er allerede begynt å glede meg :-) Får ikke sett nok på gullet...

Ja, var en veldig god følelse å se at det faktisk var et lite foster i magen min:o)

Fikk også bilde av den lille når h*n lå i fosterstilling (samme som sovestilling?), og ser også litt rar ut på bilde;) 2 klumper liksom.. Skulle også gjerne sett mye mer! Så spørs om jeg klarer å vente helt til uke 15...;o) Samboeren er litt mer tålmodig enn meg der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...