megogknotten Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 har tatt tre doser av antibiotikakuren til nå. legen mente jeg hadde egglederbetennelse fordi jeg hadde høy feber og økt utflod.. som by the way er helt normal, bare litt mer enn vanlig. jeg har pco og har innstilt meg på at det kommer til å ta tid å bli gravid, kanskje tilogmed vi må ha hjelp. Men jeg testet idag tidlig bare for å ha testet. Siden jeg skal gå på denne hestekuren i 10 dager. Og på testen lyste det to streker mot meg. En billigstrimmel med god holdbarhetsdato. Begynte å skjelve litt kan man si, men så tenkte jeg at det kanskje var antibiotikakuren som gir utslag. noen som vet noe om de kan gjøre det ?!?! Flagyl og tetralysal.. ringt legen, men hun skal ringe opp igjen i løpet av arbeidsdagen. .kunne det bare vært et lite nurk!!!! sukk.. krysser fingrene
Julie_82 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Nei, antibiotika påvirker ikke testen. Så gratulerer:) Og slutt å ta antibiotika, siden de aller fleste typer ikke er fostervennlige. Gir ikke nødvendigvis misdannelser eller noe slikt, men kan gi økt risiko for sa eller sykdommer i barndommen.
megogknotten Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 ja, det står at de kan gi fosterskade .. hmmm.. jeg vet ikke om jeg tør å slippe jubelen løs riktig enda.. føles uvirkelig og typisk at det er disse mongotablettene som klusser men takk for positivt svar jeg velger å holde en knapp på deg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå