Gå til innhold

Til dere som mener at 14-årige jenter burde få nye pupps til komfen om de er flate som strå:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig!!

Jeg syns også at 14-årige gutter bør få penisforlengelsesoperasjon til komfirmasjonen!

Stakkars, tenk å gå inn i voksenverdenen med en liten penis! Det ødelegger jo selvtilliten totalt!

Hvis den ikke er stor og mandig alt da, får de traumer, så da må de jo få lov til å operere seg!

Skulle bare mangle. Er jo et godt tips til gave fra besteforeldrene!

Gi dem også litt anabole steroider, så de kan få litt muskler på de spede kroppene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her inne som mener det da?

Skrevet

Jada, flere! :)

Bare les på den Jan-Thomas tråden rett under her,

"Er så enig med Jan-Thomas og Hollywoodfruene...".

Et lite sitat:

"Javel, men å begynne sitt voksne liv flat som ei fjøl kan etterlate varige skader på det sosiale livet til ungdommene, ikke noen "sunn fornuft" får overbevist meg om noe annet."

Skrevet

Precis. ge dem vad de vill ha så slipper man gnället så länge de är i tonåren och sedan får de skylla sig själva ifall de ångrar sig när de är färdigutvecklade och har ryggproblem.

Ursäkta mig, men är det verkligen NÅGON førälder som anser detta vara en bra idé? førutom amerikanska stolpskott då førstås...

Skrevet

Jada, flere! :)

Bare les på den Jan-Thomas tråden rett under her,

"Er så enig med Jan-Thomas og Hollywoodfruene...".

Et lite sitat:

"Javel, men å begynne sitt voksne liv flat som ei fjøl kan etterlate varige skader på det sosiale livet til ungdommene, ikke noen "sunn fornuft" får overbevist meg om noe annet."

Skrevet

Ha ha.. Gale mennesker.

Skrevet

"Pupps til konfen" - kødder du eller?

Skrevet

Ja, selvsagt! HA ha! ;D

Likte du ikke den snasne formuleringen?

Skrevet

Tør der ikke stå fram nå, dere som var så ivrige på den Jan Thomas-tråden?

Skrevet

Nye pupper til konfen??? Funker det ikke med tennissokker i bh`n lengre eller???

Skrevet

Det er vel sånn at det er 18-årsgrense for å operere puppene i Norge, noen får kanskje innvilget litt før, men de fleste kirurger er nok ganske strenge på det, og har hørt at noen anbefaler å vente til man er 20, fordi brystene fortsatt kan utvikle seg.

Syns uansett at pupper til konfirmasjonen er altfor tidlig, og litt tynt grunnlag at man ønsker selvtillitt som kvinne. Slike ting bør man vel spare til selv hvis man har lyst, evt. ønske seg til 18-årsdagen.

Skrevet

Jeg var flat som et brett helt til jeg var 18-19 år. da vokste de som bare det og da de var ferdig var det en størrelse 70C

Så det er jo helt idiotisk å skulle opperere inn når man er så ung.Mange er langt fra ferdig utviklet.

Skrevet

Hva i alle dager skjedde med sport, ros og tvungen sosial omgang som selvtillitsbyggere? Gikk man bort fra det..? Når da...? Tror jeg ville valgt nye pupper om det var ett av alternativene, da jeg var 14...:)

Skrevet

Ja, blir helt sjokkert over at mange tydeligvis syns slikt er greit..?

Er plutselig Jan Thomas blitt normalen for en moderne mann...? Stiv som plastikk med pålimte skjeggstubber? Og han kunne jo vært kjekk sikkert, han!

Uansett, hver sin stil altså, men ikke gjør det til NORMALT å måtte fikse så mye på utseendet ditt!!

Skrevet

Brystene mine vokste frem til jeg var 25. Fra jeg var 19 og frem til da, gikk jeg opp 3 cup-størrelser. Silikon som 14 åring? Hva med litt tålmodighet istedenfor????

Skrevet

Var flat som et strykebrett og tynn som et sugerør da jeg var 14 år jeg..

Men da jeg passerte 16 begynte plutselig formene å komme, tre år etter at jeg fikk mensen, så puberteten kan komme i rykk og napp. Er jo en grunn til at 14-åringen ikke blir operert i Norge.

Er akkurat like høy som da jeg var 14 år, men har gått fra str 34 i klær til 38 og har fått en C-cup. Er veldig fornøyd med hvordan kroppen min har utviklet seg, og lurer på hvordan i alle dager jeg ville sett ut om jeg hadde lagt inn silikon før puppene begynte vokse av seg selv..

Skrevet

Virkelig?? Har ei jente som skal konfirmeres i mai.

Mulig en gaveide.. Uff.

Skrevet

Flott gave! ;D

Skrevet

hahaha... lykke til sier bare jeg! Jeg fikk giga pupper etter fylte 21 (over natten). Fra 75 B (noe jeg var lykkelig med) til 75 H (som jeg har i dag og skal få redusert).

Håper foreldrene er skikkelig rause, slik at de får lagt inn minst 350 g i hver pupp!!

Tenker pipen får en annen tone, når de ikke finner klær å ha på i tillegg til hodepine/nakkesmerter hver dag!!

Skadefro og hormonell i dag :)

Skrevet

Ja der ser maan, kroppen er jo ikke ferdig i det hele tatt! Tenk å mene at det bør være greit å operere, så de ikke skal få dårlig selvbilde!! Hva med å jobbe med selvbildet i forkant i stedet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...