Ylajali*84 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har fått øynene opp for ebay i det siste, bestilt forskjellig hundeutstyr o.l. Men det er vel mye barneutstyr som kan være greit å få tak i litt rimelig der også? Har tenkt å kjøpe slike magebånd til å bruke under graviditeten, men har noen andre tips til lure ting å handle? Må jo være litt rimelige ting i utgangspunktet for å slippe toll og slike ting, men kan være noen hundrelapper å spare her og der... Tenker på f. eks. spesielle tepper, klær, babycall(?) og lignende, fint med tips til konkrete produkter til en uerfaren
mandalay Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Blir fort ganske dyrt dersom man bestiller tunge ting på Ebay. Frakt koster en del, og jeg bestiller derfor mest sminke, kosmetikk, smykker etc. som ikke veier så mye. Har også bestilt litt barneklær, merker som er dyre i Norge, til niesene mine. Kommer nok til å bestille litt klær til denne lille som er i magen etterhvert også. Ettersom det ligger så mye klær til salgs på Ebay, søker jeg gjerne etter merkenavn. I tillegg bruker jeg søkekriteriene på venstre side, som bla. worldwide shipping, new (ikke brukte klær) etc. Pgav toll og frakt, kommer jeg faktisk ikke på så mye annet jeg kan bestille til mini... Tar også gjerne imot tips!
Ylajali*84 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Ah, det var lurt å ta med worldwide shipping i søkefeltet, har fundert litt på om det går an å luke ut alle de som ikke sender til Norge. Ekstremt mye rart som finnes der, litt derfor jeg vil ha tips til konkrete merker og produkter som er bra. Tenker å se etter bæretøy der også, hvis ikke det er like greit å kjøpe brukt her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå