Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Maya: Skulle ringe inn ved neste mens så den kan jo egentlig komme når som helst nå.. Vi slapp å vente tre måneder siden tillfellet var litt spesielt.

Skal ringe imorgen og høre om det var slik at jeg skal være foruten noe medisinering før forsøket.

Fortsetter under...

det er sikkert festeblødninger ja=)) jeg hadde det også i første svangerskapet:)))))) jeg hadde brun og litt mengder av blod i 3 mnd av første svangerskapet!!!

pia76 lykkefeen min er her også=)

ååå så spennende Maya..rugedag 10,jeg ville testet md engang jeg tihi:)

jeg kjenner heller ingenting denne gangen,kanskje det er litt for tidlig for meg heheh..

jeg kjenner bare livmoren donker av og til og det skremmer meg også,men det kan være progestan som gjør det og???..

håper at det blir noe uten å kjenne noe da=)))

skriv med engang du, rett etter testdag =))

takk for det begge to.: :) :) har liksom ikke gått opp for oss ennå.. men har fortsatt noen nervepirrende uker/mnd forran oss..

eka72: det går fort fra rugedag 8 til testdag da.. jeg testet i dag på dag nr 13.. det er jo flaggdag i dag, så da kan jeg jo late som om at alle flagger for oss.. :)

så nå venter jeg bare på at symptomene skal komme.. :) :) :) det hadde vært godt å kjent at man er gravid, så tilogmed kvalmen tar jeg gjerne imot.. :)

lykke til.. håper dagene går fort, og at du er like heldig som jeg var denne gangen.. :)

Annonse

jeg skriver inn her også=) gratulerer,gratulereeer mayaaa:)

nyt dagene=) ..

jeg tenker også på at jeg tar i mot kvalme og sånt=)

mitt forrige svangerskap var forferdelig jeg kastet opp ett par ganger bare men lidet av smerte og litt blødning fra testedag til fødselen,måtte ligge hele tiden,jeg gikk som en pingvin/høygravid fra første dag,det var flaut men verdt=)

jeg tenker også på at jeg takler det samme symptomene kanskje mer :/så lenge jeg blir gravid..

jeg har utrolig vondt i ryggen nå og litt på høyre siden, siden i går,det var egentlig ikke så mye i går men i dag plager det meg veldig,kunne vært deilig med massasje i korsryggen ja=)

lykke til videre maja spira=) og dere som ruger=))))

Annonse

maja hvordan går det med deg da=)

har skrevet gratulasjoner nesten på hver link jeg så av deg;)hehehe

....jeg tenker ikke på rugedag lenger har alt gitt håpet,jeg skal kutte progynova også...for jeg føler at jeg ikke er gravid ingen symptomer,har hatt veldig mye humør svinginger,orker ikke mer..

jeg var ikke sånn med første forsøket,jeg tenkte ikke over det engang men nå er alt så anderledes med følelser og sånt..

jaja jeg skal ikke ha mer forsøk etter det da,det var mitt siste håp og nå er alt borte!!!!!!!!!!

men det er så koselig å lese om dere da=) jeg leser og leser og kommenterer=)

her får det fremover.. :) eneste symptomen nå er kvalme og støtt sulten..

Men du kan ikke gi opp noen dager før testdag?? jeg skjønner at det er vanskelig med humørsvingninger og slik. men noen dager til..?? :) hva om testen faktisk er positiv da?? hva gjør du med medisinene da?? du er vel på dag 7 nå?? jeg kjente ingen ting selv jeg før nå siste 2 dagene.. ingen symtomer i det hele tatt.. sist gang så hadde jeg alle symptomer.. svangerskap er forksjellig fra hverandre..

ikke gi opp iallefall.. :) :) :) ikke ennå....

oppmuntringesklemmer sendes til deg anonymee.... :)

jeg begynte igjen med tablettene takket være pia76 ruger=)

hun er en engel:)

1000 takk maja det er så snilt at dere bryr dere,=) jeg får bare tårer='( jeg er bare glad på dine vegne=)

jeg skal ikke søke barnimagen.no på nettsiden til teste dag,blir bare stresset av å lese symptomer og ingen symptomer..orker ikke flere nedturer..når du ikke har symptomer trøster jeg meg med det,når jeg leser om andre stresser jeg igjen..

nå ønsker jeg dere alle en stoooor lykke til videre og håper at ingen blir som meg!!!

koooos og klem ;o)

helloo folkens,jeg har bare klart å holde meg til i dag,typiske meg...

jeg klarte ikke vente så jeg testet på dag 10,NEGATIV!!!!!!!!!!

jeg har nå gitt opp HEELT og må ønske dere prøvere lykke til,ingen vei tilbake for meg!!

jeg takker for gode og støttende tilbake meldinger fra dere engler=)

jeg trekker bare meg nå, for nye forsøk THE END..

stikker innom av og til for å støtte dere nye prøvere med mitt forrige positive forsøkt=)))

Hei hei jenter!! Så ble det negativ test på mine to eskimoer. Æsj, er så dritt lei dette maset:-) Ønsker dere alle lykketil videre. Jeg skal holde meg borte fram til august nå, da blir det på`n igjen...... Ha en flott sommer alle sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...