Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag har vi vårt første fryseforøk, og det jeg tenker mest på er telefonen jeg venter i løpet av morgen dagen.. Det er jo ingen garanti for at eggene tåler opptining og utvikler seg som de skal.. Men hvis det blir innsetting på søndag så regner jeg med at alt går bra og vi får en liten en rett over nyåret.. :) Det er iallefall slik jeg har lyst til å tenke at det går... :)

Noen flere som skal sette inne iløpet av de nærmeste dagene??

Vi skal på St.Olav.. Bare 6 timer kjøring fra hjemme.. :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til Maya`s Skal på ul på mandag, har da gått på progynova i 11dg. Dette er vårt første fryseforsøk. Vi holder til på Ullevål. Krysser fingre og tær for at allt går fint for deg:-) Klem

Skrevet

Håper alt er bra på ul på mandag og at du får en innsettingsdato.. :) :) masse lykke til videre.. spennende tider fremover nå. :)

Skrevet

Lykke til til dere begge ;-D

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke så langt unna dere, skal på kontroll på tirsdag, da har jeg tatt Progynova i 13 dager. Satser på innsett raskt etter det:)

Jeg skal forresten på jentekveld på lørdag og lurer derfor på om dere har fått vite om det er greit å ta et glass vin? Er ikke noe problem å holde seg unna altså, men tenkte bare at denne gangen skal jeg jo ikke produsere noe selv, eggene er jo fryst!

Noen som vet?

Lykke til videre:)

Skrevet

da ringte de fra St.Olav.. av 3 som de tok opp har 1 overlevde og utvikla seg som det skal.. I morgen skal vi på innsetting.. :) :) Da reise oss nord til Trondheim nå.. :)

Skrevet

å så flott:-) Lykke til i morgen. Denne gangen skal det gå bra.......!!!

Skrevet

Da vi kom på st.olav i dag så fikk vi beskjed som jeg hadde fryktet.. Ingen av de 3 eggene de tok opp fredag overlevde helgen. Men de hadde tatt opp 2 stk nye egg i dag.. Og det beste av de satte de inn. Så jeg frykter liksom det verste fremover nå.. Jeg har liksom ikke trua på denne gangen..

Og han legen som satte inn i dag liker jeg ikke.. Det såg samboern med en gang vi kom inn døra der.. Jeg fikk tåerer i øyne med en gang jeg såg legen.. Det var han jeg møtte første gangen jeg var på St.Olav.. Fy for en lege.. han er frekk og virker ikke som han har troa på noen ting. Huff, han ødela virkelig dagen min i dag..

Men et egg ble satt inn i dag, og det er jo lov å håpe at det går bra..

Skrevet

Hei,,,,der fant jeg ut hvordan det hadde gått med deg ja. Spurte i en anna tråd også.

Du skal se att det var gullegget som vart satt inn idag....Jeg har trua jeg :=)

Skjønner godt hvilken lege du sikter til;). Har 1 person der jeg ikke liker jeg også. Men resten er bare helt fantastiske..

Blir spennede å følge deg fremmover:)

Skrevet

Hei Pia76.. :)

Jeg har fått legen litt på avstand nå.. gått noen timer siden vi var der.. Så nå er jeg litt mer positiv.:) jeg fikk helt dilla da jeg såg han legen.. huff, var virkelig ikke han jeg håpet å møte på.. men ja, alle andre er kjempe koselige der.. det er bare den ene jævla legen.. :)

Vi håper virkelig at det er gullegget som er blitt satt inn da.. :) noen spennede dager fremover nå..

takk for at du er så positiv.. det er godt å høre.. :) :)

Skrevet

Oj oj så spennende dette er :)

Jeg skal selv på ul tirsdag og håper jeg får fullført dette forsøket, måtte avbryte forrige pga et usselt lite egg som hadde modnet....

Vi krysser fingre og tær for at det blir liten spire hos oss alle denne våren.

Skrevet

masse lykke til på tirsdag tuppa, gulljente og ... ✿

Jeg håper vi alle får en liten spire i vår.. :)

Skrevet

Ønsker deg en kjempe fin rugeperiode... Nå sitter lille spira skal du se:-)

Skrevet

åå jeg var også på St.Olav. på søndag!! jeg vet hvilke lege du snakker om=) da jeg så han komme ut døra tenkte jeg å nei..men faktisk var han veldig grei denne gangen og snakket med meg og svarte på mine spørsmål..jeg skal ikke fortelle detaljer men forkorttelsen er at han er veldig flink=) på onsdag har jeg ul igjen deretter skal jeg begynne med el test håper at innsetting blir uka etter=)

men jeg håper at innsettingen kan hun med røde håret gjør=) for hun er utrolig grei og trøster så mye..det viktigste er at hun gjorde meg gravid for 2 år siden,nå håper vi på at hun klarer denne gangen også og vi får en liten søsken til datteren vår=)

Skrevet

Hun rødhårede satte inn da jeg ble gravid september i fjor.. hun var kjempe koslig og super flink..

Han legen fra søndagen er også kjempe flink, men etter første møtet jeg hadde med han juni i fjor så liker jeg han seriøst ikke.. men så lenge han gjør det han er flinkest til så kan jeg egentlig ikke klage.. Det er bare noe med personligheten hans som er litt speislt.. Det virker som at hvis man ikke gjør som han gjør så blir det ikke riktig.. Det er iallefall slik jeg føler det da..

Masse lykke til ved neste forsøk.. det gikk jo sist gang med deg, så jeg håoer virkelig at det går bra med deg denne gangen også.. :) :) hold meg oppdattert om hvordan det går til uka da.. :)

Skrevet

enig med deg egentlig..og jeg føler at han ikke vil få så god kontakt med pasientene for at han ikke gidder å svare og lei av samme spørsmålene kanskje=) første gang jeg møtte ham hastet det så mye som om han dyttet meg bortti ul sengen også kle på meg så fort som mulig,og dyttet meg nesten til andre rommet og hun som satt der skulle forklare meg resten..da tenkte jeg halloo hadde masse ting å spør som trenger svar,jeg gikk hjem igjen med alle mine spørsmåler,herregud!!

og jeg tenker på at han er en person som ''ok,ferdig vær så god neste'' heheh så lenge han gjør jobben sin best som mulig takler jeg også kjeft fra ham=))

takk og jeg skal holde oppdatert her på samme innlegget med ett smil håper jeg =))

hold oss også oppdatert du, med stooor lykke=)

Skrevet

yess jenter=)))

mitt eneste eskimo har tålt opptiningen=))))) jeg ble utrolig glad,når jeg fikk høre det,jeg gleder meg til i morgen og håååper at de ikke ringer meg tilbake og gi meg en trist nyhet, jeg gleder meg sånn!!!!

er veldig spent at jeg får sommerfugler i magen hver gang jeg tenker på eskimoen min som ligger og venter på meg=)

håper at prinsessen min blir store søster i jan 2011=))

lykke til videre med alle sammen,hvordan går det med dere da..dere som ruger=)))))

Skrevet

Så godt å høre... :) :) da er det bare å vente det på morgen dagen..

jeg er på rudegad 8 i dag.. har ikke merket noe ennå.. ble litt skremt i dag da det var litt blod påpairet, men etter hva jeg har fått med meg her inne så kan det være festeblødning.. det var jo ikke så mye akkurat.. men jeg tenkte jo det værste med en gang da.. masse lykke til i morgen.. veldig spennende.. :) :) jeg håper prinsessa deres blir storesøster januar.. om ikke midt i romjula.. :) :)

Skrevet

det ble en skikkelig skrive feil der. :) rudegad?? hehe.. mente rugedag.. :) :)

Jeg er forresten Maya´s.. jeg har bare gjort om litt på nicket mitt. :)

Skrevet

Ja da hører jeg vel til her da, og hopper fra uke 17-18.

Min første innsetting ble avbrutt pga væske i livmoren, derfor ble mine to egg fryst ned. Skal ringe inn ved neste mens, men veien videre er jeg litt usikker på. Skulle få noe info i posten, men er det med resept på progynova der??

Leser at de som skal gjennom fryseforsøk tar det, men fikk ingen info om dette sist. Var veldig lei meg da forsøket ble utsatt og alt skjedde så fort til vi gikk ut av sykehuset.

Da er det bare å vente på mensen.......

Skrevet

jeg skulle også få info i posten.. men jeg fikk medisiner uten info..!! skjønte ingen ting jeg da.. de sendt jo info etter hvert da.. :) jeg begynte med progynova første mensdag.. men det kan jo være forskjell på hver person da.. men hvis du skal bruke progynova likt som meg så burde du kanskje ringe og høre med legen?? jeg fikk jo info´n min i posten 5 dager før innsetting.. og da hadde jeg gått på progynova i nesten 2 uker allerede.. :) masse lykke til.. :)

Skrevet

Maya nå er jeg endelig ruger=)

det var samme legen som satte inn egget i deg hehehh...

du har sikkert festeblødninger ja=) det håper vi heheh=))

du har kommet deg langt ja =) jeg skal teste på dag 10,lenger kan jeg ikke vente:o)

Skrevet

Lykke til dere rugere! Håper jeg kan slenge meg med blant rugerne snart også. Hadde det gått etter planen hadde jeg vært på rugedag 4 idag!! Men, kan ikke deppe over det nå.

Begynner å lure litt på om jeg skal ta progynova eller om jeg skal følge naturlig syklus....... Venter på info fra sykehuset. Er rimelig utålmodig om dagen.

Skrevet

Anonymeee :)

Gratulerer som ruger.. :) heldig med legen ja.. :)

Jeg håper virkelig at det var festeblødninger.. det var bare 1 gang.. også kom det masse rosa og brunt slim utover dagen/eftan.. Men det var bare denne dagen.. Jeg går fortsatt på medisinene.. og er i dag på rugedag 10.. men jeg skal være tålmodig.. skal egentlig teste 9 mai, men det blir nok 8 mai tenker jeg. Hvis ikke TR kommer før da.. men de mensmurringene jeg hadde er borte nå, så jeg vet ikke helt hva som skjer fremover. Jeg kjenner liksom ikke noen ting denne gangen.. Sist gang kjente jeg jo noe hele tiden.. Var jo kjempe overstimulert, men de smertene ga seg jo etter 3-5 dager.. etter det var det stikking og strekking i høyre side hele tiden. Og puppa var så ømma at hvis jeg la meg over på magen iløpet av natten så våknet jeg med en gang.. hehe..

Men denne gangen kjenner jeg absolut ingen ting,. litt skuffende.. vil virkelig kjenne noe....

Men masse lykke til i rugeperioden.. :) :) spennende tider i vente.. :)

Skrevet

tintinn.. :)

Håper du får info´n i posten snart da.. hvis det går for lang tid så får du ringe og mase syns jeg.. første de "sendte" til meg kom jo aldri, så de måtte sende med hutigpost for at det skulle rekke frem.. Blir spennedne å se da om det blir progynova el naturlig syklus.. Når ca skal du på´n igjen da?? hvis du vet det.. :) lykke til iallefall.. :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...