Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 kjenner han litt fra før, han ble med meg hjem fra fest i helgen, og lå over til neste dag. han har tatt kontakt først nesten hver gang, har vært hos meg en tur hver dag etterpå. han sender god morgen og godnattmeldinger. men de gangene han har vært her etter han lå over, har vi ikke kysset eller noe, han sitter tett inntil meg osv, men virker som han vil ta det med ro/ikke tør å kysse meg.. er han intr tror du? og hva er det med kyssingen? hjelp meg analysere
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Ja, det er han sikkert:) Rart om han vil holde kontakten etter et ons om han ikke hadde vært det. Er du intr i han da?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Du må nå ha usedvanlig tungt for det! Han kommer til deg, han setter seg tett inntil deg. Kyss han da, jente! Han skal vel ikke være den som gjør alt? Du må også vise han at du er interessert, ellers slutter han å komme til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Ærlig talt, du kan vel ikke trenge noen analyse av dette. Selvfølgelig er han interessert. Men hvorfor snakker du ikke med ham om det? Eller kysser ham, tar på ham? Skal du bare sitte i sofaen og vente til han overfaller deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå