Gå til innhold

Noen av april-jentene fra bam her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk fødselen? Og går det bra med dere og baby?

Min fine gutt ble født fredag 16.4 en uke før termin. Han kom i full fart. Vannet mitt gikk kl 20.15, og i det samme kom riene med tre min mellomrom. Vi var på sykehuset kl.21 og kl. 22.14 var han ute.

Det gikk fort, men sitter igjen med en god fødselsopplevelse. Han var 4180 g og 52 cm lang. Gyllen i huden, masse mørkt hår (1/4 latinamerikansk). Ligner veldig på storesøster.

Nå koser vi oss hjemme og alt går faktisk helt på skinner :-)

Skrevet

Hei.fødte dagen før deg. 3 dager før termin.

Fødselen gikk veldig greit. Riene startet i 3 tiden på natta,var på sykehuset i 5 tiden og veslegutt kom i 9 tiden. Fødte igjen uten smertestillende og sitter også denne gangen igjen med en veldig fin fødselsopplevelse.

Han var 3560 og 52 cm. ligner veldig på meg og min fam i motsetning til søsteren som er prikk lik min mann og hans fam. veldig koselig med en av hver liksom :-)

Vi koser oss også hjemme. Storesøster (som er 1 1/2 år snart) var litt sutrete og sår i begynnelsen,men det har kommet seg veldig.

Skrevet

Fødte 05.april kl 21.23...

Gutten min ble tatt med hastekeisersnitt pga svikt i morkaka. Reiste hjemmefra kl 18:30 pga hadde kjent lite liv. Etter UL ble det bestemt ks pga dårlig gjennomstrømning i navlesnora.

Er utrolig glad jeg dro ned og fikk sjekket det ut for gutten min hadde ikke klart seg inne i magen i flere dager..

Etter 2 uker på sykehuset(nyfødt intensiv avdelingen), på grunn av startproblemer med blodsukker hos lille gutten min, er vi endelig hjemme! Koser oss masse og i morgen er gutten min 3 uker gammel!! :-)

Skrevet

gutten min var forresten 48cm lang og 2765g! :-) masse mørkt hår og fin og gyllen i huden!

Skrevet

Jeg er også her. Mathias kom (som mange sikkert fikk med seg pga oppdateringene mine, hehe) etter igangsatt fødsel. Når de først fikk satt i gang skikkelig gikk det veldig fort og greit fremover, og jeg brukte kun lystgass. Under pressingen gikk hjertelyden til gutten litt ned, så de tok fra meg lystgassen. Tenkte ikke over det før etterpå at jeg faktisk fødte ham uten smertestillende:)

3090 gram, 49 cm og litt gyllen. Han ble født 8.april kl 17.47. Storesøster på straks 20 mnd takler det veldig fint.

Skrevet

Hei!

Vi fikk en liten Alva 11 april, 15 dager over termin. Fødselen gikk relativt greit, men tiden etterpå har vært ganske tøff synes jeg. Håper det snart blir bedre.

Når jeg ser på "Min side" her inne står det at nå går jeg i 47 svangerskapsuke... hvordan endrer jeg slik at det står at jeg har født? Noen som vet?

Skrevet

Hei jenter,

jeg fødte 15.april. Fødselen gikk kjempefint fram til jeg skulle begynne å trykke, da oppdaget de at gutten min kom på skjeve ned bekkenet og fødselskanalen. Det var ikke godt. Da hjertelyden gikk ned og jeg ikke fikk ham ut, måtte han dras ut med vakuum. Jeg ble klippet og revnet nokså mye. Jeg hadde ikke noe smertestillende, og da hjertelyden gikk ned var det ikke tid til noe bedøvelse.Tror man kunne høre meg ut til parkeringshusene.... Men nå har jeg verdens deiligste, herligste gutt, og det går bra med oss. Han var 3670 og 51 da han ble født, og ligner mest på meg :-) Jeg har tilbragt dagene etter fødselen liggende eller oppå en badering, men det går seg jo til etter hvert. Ammingen går kjempebra, og lillebror (som ikke har fått navn enda) sover på natta når han ikke spiser. Koser oss veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...