Sandy84 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Lille prinsen har slitt skikkelig med magen fra 4 ukers tid. Gått hos kiropraktor og dette har virket kjempebra, men hadde pause på 2-3 uker og nå er det ille igjen. Låsningen var kommet litt tilbake fikk vi beskjed om, men noen som vet hvor lenge man evt går og må ha behandling, er dette noe som går over etterhvert.-sånn 3-4mnd alderen nå alle systemer er kommet mer i orden i kroppene dems.. Og kan jeg gi han amme te/fennikkel te i flaske eller sprøyte, hvor mye burde man gi.. Han får flaske.. en flaske morsmelk om jeg får det til.resten mme..
veslemy80 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 hei Har ei lita tulle her på 7 veker som også sliter med magen... Men korleis fann du ut at han burde gå til kiropraktor? Var det berre noko du ville prøve, eller fekk du det anbefalt? Mi si promper som 4 voksne menn til saman, og ho er ofte urolig. Men eg høyrer når eg ammer henne at ho svelg litt luft. Eg har tenkt heile tida at det er derfor ho slit me magen, og fordi det er vanskeli å få ut rapen på ho. Og kanskje at ho reagerer på noko som eg spiser... Mjølk kanskje? Men amme te kan du gi guten din. Eg drikk 1-2 kopper for dagen. Du kan gi han 2 ml i enten sprøyte eller skje før måltidet. Eg har gitt prinsessa mi nokre ganger før måltid, men veit ikkje om det har den store effekten for henne... Men prøv å sjå om det hjelp
Sandy84 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Hei. Jeg tok intiativ selv etter å hørt av venner at det funket for de, verdt å prøve tenke jeg da, og jammen funket det! HAr kjøpt dr.brown flasker nå da og se om de kan hjelpe litt.. håper det.. Men når jeg gir han, skal den være lunken eller kald, eller kan jeg varme litt i mikroen.. dumme spr, men vil ikke gjøre noe feil.. Går på miniform dråpene også, men de holder ikke alene. Nå skal jeg kontakte nav om jeg får dekke kiropraktor.. var visst noen hadde det, men vet ikke jeg.. verdt å prøve, hehe..
veslemy80 Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Eg har kun gitt henne når eg har drukket sjøl, so da har den vore varm, ca 37 grader, men eg vil tru det må gå greit å varme opp i mikro. Viss du lager en kopp, og setter den til kjøling i kjøleskapet, så trur eg det må gå greit å ta ut og varme opp den mengden du treng til ei kvar tid. Eg hadde gjort det... Men eg er ingen ekspert Berre lage en ny kopp for kvar dag kanskje? Eg vurderer å prøve kiropraktor her også viss det ikkje blir betre... Eg skal prøve å kutte ut/kutte ned på melkeinntak og sjå om det virker, men det er jo melk i snart alt!! Håplaust, so krysser fingraen for at det ikkje er det... Eg prøvde minifom eg også i to dager, men ho var so veldi urolig dei dagane syns eg da, so eg slutta, men det kan jo hende det var andre ting som gjor henne urolig enn akkurat dei dropane Dei skulle komt ut me bruksanvisning på ryggen
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Jeg ga 5 ml fenikkel-te før hvert måltid, det ga resultater umiddelbart her. Lykke til:-)
Sandy84 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 Har fenikkel te og amme te samme virkning tror dere? kanksje prøve 5 ml amme te før hvert måltid..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Det vet jeg ikke, prøvde bare fenikkel-te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå