Gå til innhold

Super skuffa, bare ett egg.....kan dette gå bra????

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært på ultralyd for å se etter egg. D første dama spurte om var om jeg ønsket å sette inn to egg denne gangen. Tiende innsetting, så hun mente vi burde prøve d. Jeg ble superhappy! Men så stivnet smilet til dama, hun så bare ett egg:( Dette var jeg ikke forberedt på kjenner jeg. Har aldri vært noen stor produsent av egg, men seks, syv har d alltid blitt.Tårene sitter løst nå kjenner jeg..........

Trenger noen oppmunterende or historier nå kjenner jeg. Veldig takknemlig hvis noen har noen:)

Ser d er mange som har blitt skuffet, ønker dere alle lykke til med prosjekt barn, vi skal lykkes til slutt, sånn er d bare!!!

Fortsetter under...

Visst kan det gå bra! Jeg har heller ikke vært noen stor egglegger på mine forsøk, det første ble avbrutt fordi ingen av de 2 som kom ut kunne brukes, og på 3.forsøket hvor vi fikk ut 5 egg var det likevel bare ett som ble befruktet og delte seg som det skulle. Man trenger jo bare ett! Mitt ble en aldeles perfekt jentunge som er vårt livs lys!

Lykke til! Det kan bli helt perfekt! :)

... dagen vi skulle sette inn, hadde jeg to... et av de var ikke bra.... men vi satt inn begge... Gla historien her er at jeg nå er gravid i uke 25... m en liten gutt i magen :-) Det er fullt mulig m ett egg !!!!!

Kjempelykketil !!!!

Takk for oppmuntringen! Så flott at dere lyktes da! Skal være veldig glad og fornøyd hvis vi kommer oss helt til innsetting. Det blir eventuelt på onsdag neste uke. Har vært på besøk til søstra mi i dag, vi er bestevenner og hun er veldig god å ha nå. Men d er samtidlig litt vanskelige følelser, hun er gravid med nr 3 og 5 mnd på vei. Gleder meg enormt til å bli tante igjen, men litt tøft er det å se den voksende magen....skal bli tsnte til to dette året,måtte d smitte over på meg også:)) Er det søskenforsøk du er gravid på nå? Ser nicke ditt er nr2??

Ønsker deg et godt svangerskap videre,nyt det!!!

Heisan.

Jeg har en BIM-venninne som etter mye drama kun fikk ut ett egg (selv om man trodde det skulle bli flere). Egget ble befruktet. Det delte seg som det skulle, og ble satt inn. Hun ble gravid, og idag er det lille egget en liten jente :-)

Annonse

å jeg husekr den grusomme dagen som om det var igår da jeg fikk beskjed om at det bare var 2 egg å finne og de var til og med for små!! men ett av de klarte bli stor nok til slutt....phu...

gråt mine tapre tårer og ville bare gi opp det 3 forsøket...men lot det stå til..når vi kom fram til innsett var det ene egget ett 4 delt perfekt klasse A egg.. :))) de to andre forsøkene har jeg fått ut 5 og 6 egg og fått 2 fine tilbake hver gang....så jeg så mørkt på det nå siste gangen kan man si...

men nå er jeg bikket 12 uker og sett lille skatten på ul 3 ganger og alt ser foreløpig fint ut...

hadde aaaldri i min villeste fantasi trodd at det skulle gå med det ene usle egget som ikke var så usselt alikevel;)

ønsker deg masse lykke til videre og krysser fingrene for at dette er GULLEGGET!!:)

... ja, det er søskenforsøk dette.

Vi har et barn fra forrige prøverrørsforsøk, som satt på første forsøk.

Jeg VET vi er kanonheldige. Mange sliter lenge og vel....

Heia Porsgrunn :-D

Lykke til !!

Takk alle sammen!! Så godt å høre noen glahistorier når man selv ser bare mørke og ikke akkurat er optimist. Skal prøve å holde motet oppe, skal snart sette eggløsningssprøyta no. Da håper jeg det hentes ut et egg av topp kvalitet på mandag som blir befruktet og deler seg slik det skal! Skal være såååå glad hvis vi kommer helt til onsdag:) Må jo vente helt til høsten med eventuelt nytt forsøk, de har jo stengt en måned i sommer....

Klem og lykkeønskninger til alle fantastiske støttespillere!!!

Annonse

Sitter her og tenker på deg og lurer på hvordan det går med deg oppi alt dette her? Skjønner du er skuffet men det kan gå din vei denne måneden. Det er flere som har gode historier og babyer som kom ut av ett egg. Masse lykkeønskninger og varme, gode tanker og klemmer kommer her......

Så koselig at du tenker på meg Stjernemagnolia:)

Vi fikk tatt ut det ene egget i går, sitter nå å venter på telefon om det har befruktet seg og delt seg...har en stoooor ond klump i magen no. De skulle ringe mellom kl.13 og 15. Bade jeg og mannen min er hjemme i dag, Har prøvd å gjøre litt forskjellig for å ikke tenke på d hele tiden,mend er jo helt umulig! Skal oppdatere etter telefonen fra sykehuset. Grøss å gru...

Hvor er du i prosessen da?

Klem

Ja, kjenner til det å vente på akkurat det resultatet, Kikki! På det første forsøket mitt fikk jeg nesten ett angstanfall og måtte ringe dem selv. På de neste forsøkene avtalte jeg at de skulle ringe tidlig, så da ble jeg vekket av tlf fra dem begge gangene så jeg ikke rakk å bekymre meg :)

Håper virkelig at egget ditt viser seg å være gullegget. Hos oss fikk vi to egg på første og ett egg på andre og ett egg på tredje, og da ble det full klaff, sitter her med kul på magen. :) Det kan like gjerne være det ene egget som skal til for å få en brefuktning som egg nr fem i en rekke på sju for å si det slik :) Masse, masse lykke til! :)

Klem fra

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, egget var befruktet og vi skal komme som avtalt i morgen kl 13 :)))) Ett lite eller kanskje stort skritt i riktig retning! Nå kan jeg begynne å puste igjen...Har ringt til akupunktøren min og bestilt time time rett før og rett etter innsetting! Dette hadde jeg aldri trodd på fredag. Da er d bare å krysse alt man har for at delinga går fint til i morgen!!!

Gratulerer Elisabeth77!

Hurra for egget ditt! Fikk en liten tåre i kroken av glede for deg. Det er en vanskelig prosess å være oppi med alle usikkerhetene rundt alt man ikke har kontroll over selv. Håper alt er fint inne i rugeskapet og delingen går riktig for seg. Innsett imorgen, nå må du holde oss oppdatert her inne for vi heier på superegget ditt.

Hei igjen:)

Nå er gullegget på plass!! Helt utrolig, dette hadde jeg virkelig ikke trodd skulle gå. Nå skal jeg ta fatt på to uker som kommer til å snegle seg avgårde.. Men skal prøve å fylle kroppen /hode med positive tanker.

Takk til alle dere som har tatt dere tid til å komme med oppmuntrende ord og lykkeønskninger! Det har vært godt!!

Åhhhhh, så spennende dette er nå ble jeg glad inne i hjertet mitt! Tenk nå har du blitt ruger og alt har gått bra til nå. Husk det er normalt med et egg hver md som hun andre antydet og det er det egget som har vokst mest og er best utviklet. Dette bør nå gå bra. Tenk så deilig å sitte der med gullegget inne i deg og se de mulighetene du har nå. Fantastisk hva legestanden og kroppen sammen kan få laget når man trenger litt ekstra hjelp derfra. Hipp hurra for deg og superegget ditt! Fikk du tatt akupunktur som du nevnte? Sudoku høres ut som et godt tips. La de neste dagene bare være dine og kos deg det har du fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...