totti Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg har lyst å få en natt søvn for å lade opp igjen energien! Syns det er bedre at sønnen min skal ha en mor som har energi enn en som er trøtt og utslitt. Så da kunne han få sove hos besteforeldrene til i morgen! Det jeg lurer på da er at kommer han til å huske meg igjen dagen etterpå? Kommer han til å ta puppen igjen siden han får flaske den natten. Er jo ikke mange måltider han eter gjennom en hel natt heller. Er det værst for meg eller for babyen? Han får jo masse oppmerksomhet og kos, så tror jo heller ikke at han kommer til å lide uten meg! Men er en vanskelig avgjørelse å ta, samtidig som at jeg vet at det er det jeg må gjøre for å kunne ha det fint i ettertid. Håper på noen beroligende svar og råd :-)
Guttemamma x 3 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Det går sikkert helt fint. Husk at besteforeldrene har gjort dette før og har sikkert lyst til å kose og prate masse med barnebarnet sitt. Tror ikke du får noe problemer med flaske/pupp. Minstemann her fikk flaske i 1 mnd. før vi byttet til pupp. Det gikk helt fint (bortsett fra at han ikke vil ha flask mer nå da...). Tror definitivt dette vil være værst for deg, men du har sikkert godt av en hel natts søvn.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Her skal jenta ligge hos besteforeldrene hele helga.. Guuuuud og jeg kommer til og savne. Hun er 4 og en halv måned foresten. men, vi fant ut at vi må få gjort klar rommet hennes. og skal på fest på kvelden i morgen så da ble det fra i dag til søndag. (FORMIDAG) he he.. tror ikke det er noe problem Jeg har vert borte fra jenta vår en natt før dette og da smilte hun og var super fornøyd.. Lå på fanget og kosa med håret mitt og små prata i evigheter. Så nei, tror ikke det er dumt jeg. Hvil ut og la besteforeldrene kose seg. De har jo passet på deg som liten og de ringer jo om det er noe. kos deg så godt du kan. Og gled deg til du kan kose deg med han igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå