Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Hva lever dere for i mnd? Ønsker gjerne å sammenligne litt overfor meg selv som har ei datter på 2 år, skal i bhg fra høsten. Jeg uten jobb-og grunnet sykdom ikke kommer til å få jobb på lenge enda heller desverre. Men systemet tilsier at jkeg må ha jobb først for så å gå en viss prosedyre etc før jeg kan søke om tilrettelagte ting.... Jaja, nok om det. Hva klarer dere dere med i mnd? Og hva er da husleie? Har dere bil? Hilsen frustrert.....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Lønn: 16 000 Dobbel barnetrygd: 1940 Barnebidrag: 2900 Har 13 000 i husleie, har ikke bil da jeg bor veldig sentralt og bruker kollektiv.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Det kommer jo helt ann på hvor man bor! Hva slags nettverk man har etc Bor man på landet, kan spise middag hos mor en gang i uka, arver klær til ungen etc. greier man å leve for mye mindre enn om man bor i by, uten familie å "snylte på", uten noen å arve klær/utstyr av etc.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Kaller du det å få utbetalt litt over 20 000 i mnd lite? Som student levde jeg på 6500kr mnd (uten å bo i bofelleskap) riktignok uten barn.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 HI her. Jeg bor på landet, avhengig av bil. Ingen å arve klær fra og foreldre med vel så dårlig råd desverre. Desverre så har jeg stilt meg slik i livet at jeg ikke får lån Selvfølgelig ikke stolt av det, men slik er det nå. Økonomi pr i dag er dårlig/elendig. Går vi fra hevrandre må huset selges, og det vil vi nok tape på, i alle fall når mekler etc er betalt. Er arbeidsledig og går på dagpenger nå, men sluttdato er 1/6, da har jeg ikke rett på mer. Forholdet er dårligere enn økonomien. Manne tjener ikke all verden, så så mye barnebidrag kan det uansett ikke bli... Håpløs situasjon Riktignok ikke alene enda, men føler jeg kommer tettere opp til det for hver dag som går
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Hæ? Jeg har da aldri sagt at 20 000 i mnd er lite. HVor har jeg skrevet det? Jeg jobber da for pengene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå