mer enn bare mor Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 er sikkert ikke bare meg som har en hel drøss med ting som skal gjøres før sommeren.. Mine lister for april/mai ser slik ut: * Barnehagestart for småen: - merke klær * hus (inne) - rydde/få orden på gjesterommet - shine huset, dvs vaske kjøkkenskap, og diverse som ikke blir tatt hver uke - vaske vinduer - få tak i vaskehjelp * hage (ute) (før 17.mai) - lage blomsterbed - plante i krukker * diverse - male 2 nattbord + en kommode, fra furu til hvitt...tidkrevende * "egenpleie" - kjøpe sko og klær til jobbstart - frisørtime - kjøpe ny sminke Ellers har vi også diverse utendørsprosjekter som feks gjerde rundt tomten osv, men det tar heldigvis mannen seg av Syns faktisk lista ser overkommelig ut, jeg!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Her er min liste....har det plutselig travelt føler jeg...hehe.. *Barnehagestart: merke klær (det hadde jeg nok ikke kommet på hadde det ikke vært for deg jeg og gullet :-) Kjøpe regntøy + parkdress evnt sko? (trenger vi det?hva kjøper dere til de små beina?) *Hus storrengjøring male soverommet + kjøpe nytt interiør til soverom få opp lampe over trappene *Hage plante!! *Egenpleie Klippe meg Slanke meg (hihi...alltid) *Ellers.... Kose meg masse sammen med lillegutt før han skal i barnehagen...(gruer meg)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Haha listen min er lang og tror ikke det kommer til å skje på en stund,men men slik ser den ut: hagen -ordne med blomster -kjøpe og fikse jorden -ordne noe rundt plattingen -så grønnsaker inne -vanlig husarbeid -vaske vinduer -kjøpe og sette opp lister i spisestua -kjøpe skap til gangen -kjøpe skap til tassen -fikse rommet til tassen(er blitt lager, kan jo sove hos oss til han er 18 år) Merke klær til barnehagestart Se om det er noe vi trenger av klær i str 74 til tassen Var det jeg kom på nå, kanskje man må gjøre noe av dette snart da, hehe
mer enn bare mor Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 juliguttenmin: har kjøpt slike reima-sokker til småen, og vurderer å kjøpe et par stonz også.. Jeg begynner med reimasokkene og så snakker jeg litt med barnehagen om hva de anbefaler. lissiliz: her har jeg akkurat ordnet rommet til småen (det var også et "lager", hehe, enda han har sovet på det rommet i 3 mnd...)... Deilig å få orden på det
rima Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Til permisjonstiden hadde jeg ett mål; Kose meg mest mulig. Det har jeg gjort. Så etterhvert utvidet jeg til også å skulle trekke om spisestuestolene. Det har jeg også gjort ) Ble så fint at! Men nå ser jeg jobbstarten nærmer seg om en måned og min liste ser slik ut: * Barnehagestart for lillebror: - merke klær * hus - vaske de 7 siste vinduene - kjøpe nytt gulvteppe til gangen - rydde boden * hage - rake plenen - finne fram putekassen og få den vasket * diverse - male en furukrakk og hodegjerdet til senga vår * "egenpleie" - frisørtime Får vel kanskje gjort halvparten - eller alt og enda litt til. Kommer an på hva man gidder da. Skal hvertfall bruke endel tid på lillebror og turer framover )
magica og lille tryll ♡ Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Så flinke dere er julimammaer! Ikke noe i veien med ambisjonene hvertfall. Her er det egentlig bare en ting som står på to do-lista forleøpig: KJØPE HUS! ;o) Vi er på husjakt og ønsker å flytte inn i nytt hus innen nye babyn kommer i oktober. Hvis det skjer, så har jeg nok en kjempelaaang liste... Ellers mangler vi nok en hel del til barnehagestart, men det er ikke før i august, så stresser ikke med det enda.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Min todoliste: -Få leiligheten visningsklar -Finne sted og bo -Flytte Så får resten komme når vi har fått flyttet tenker jeg. Hjelp for et styr altså. Men visning tors + søn neste uke. Om vi får bud etter det, er det bare å begynne å pakke - juhu.
Lykke2009 Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Bortsett fra å få snuppa inn på eget rom har jeg EN ting på listen: Nyyyyyteeee siste mnd av permisjonen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå