1mor Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Endeleg er vi i gang med forsøk på å skaffe tulla mi på 2 1/2 år en liten søster eller bror Men sliter med veldig uregelmessig mens og aner ikkje hva eg kan gjøre for å forbedre sjangsene :/ Har sjekket hormoner og alt men alle leger seier det er normalt og ting er som det skal vere, så skjønner ingenting eg Er redd for at det skal gjøre forsøk på nr umulig, sida eg har mens så sjeldent Nokon som har eit tips?
Dotten Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Akupunktur skal jo hjelpe til å stabilisere syklus. Ellers kan du ev. be gyn om å få Pergo (hjelper til med å gi deg eggløsning), men det hjelper deg kanskje ikke til å stabilisere syklus akkurat, fordi Pergo får du kunn tatt fra ca blødningsdag 3-5 når tanta kommer på besøk, og når tanta ikke kommer så ofte..... så blir det jo litt krøll uansett. Kommer ikke på noe annet enn akupunktur jeg akkurat nå, men det er sikkert noen andre flinke damer her inne som kan hjelpe Lykke til og velkommen inn hit på Bli Graivd La oss håpe nr. 2 sitter raskt!
1mor Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Takk for gode tips Blir litt krøll med Pergo ja sida tanta ikkje stikker innom så ofte :/ men eg skal ta meg en prat med legen ang kor det er mulighet for å få prøvd akupunktur Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå