Gå til innhold

Sort neglelakk; yey or ney?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt an på stilen din til vanlig, det.

Jeg er yey for rockere/punkere og de med en generelt litt "tøff" og mørk stil.

for dem som går "normalt" til "pent" kledd til hverdags er det ney, selv om de har en litt tøff kjole på en dag.

Det går vel mer på hva slags personlighet du har enn hvilke klær du har på deg i den aktuelle anledningen, egentlig.

Gjest Tale30

Jeg hadde alltid sort neglelakk før, fordi det passet til stilen min. Når jeg skulle i bryllup/jubileum/begravelser etc. til mennesker som ikke delte min stil, tonet jeg det ned med blank neglelakk og ut med nesering. Så jeg vil si at det ikke bare har med hvilken stil man selv har, men også stilen til brudeparet. Jeg hadde stort sett venner med ringer her og der, sorte klær, gutter med sminke ont so weiter, men de aller fleste skrellet av seg en del av det når de skulle i staselig lag til besteforeldre osv.

Men, som Norma Jean sier, det er jo forskjell på SORT neglelakk og sort neglelakk også da..

Annonse

Det tror jeg du kan gjøre akkurat som du vil med :)

Jeg aner ikke hvilken farge gjestene mine hadde på neglene sine i mitt bryllup, og hadde de sort så gjorde det tydeligvis ingenting.

Det er jo bruden som pleier å få mest oppmerksomhet i bryllup, så akkurat når det gjelder farge på neglelakken slipper du nok unna med det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...