BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Der finnes jo flere av dem paa markedet. ClearBlue, OvaCue, Pearly, Babycomp/ladycomp (tror det er som pearly..) Noen som har erfaringer aa dele? Anbefalinger? Lurer paa aa investere i en, men vet ikke hvilken man boer satse paa...
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2010 *dytter bitelitt...*
Lillemy36 Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 hei, jeg har brukt fertillitetsmonitoren fra clearblu for første gang denne mnd og er så langt veldig fornøyd. fikk max på dag 13 og 14 i tillegg brukte jeg digital el tester denne første mnd for å dobbelsjekke og den ble det smilefjes på etterm dag 14 og negativ igjen morningen dag 15, men om det ble "jackpot" denne mnd gjenstår å se:-)
Gjest Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Kjøpte min denne månden siden mannen er borte mye på jobb og at jeg plutselig kan få sykluser på 33-35 dager innimellom, stortsett 30 da.. men får dessverre ikke tatt den i bruk denne månden da jeg fikk den på cd 9. og at men må begynne teste på dag 6. Wræææl, å jeg som hadde gledd meg sånn til å ta i bruk. Tror forøvring at jeg kjenner eggløsning, er akkorat som det river nedi eggstokkene ca 14 dager før tr, men har aldri testet etter el så vet ikke helt sikkert om det er det eller innbillinh. Blir spennende å ta denne i bruk:) Også står det jo at om man har brukt den i 6 mnd uten å bli gravid bør man ta kontakt med lege, kan jo være greit at kansje legen tar en mer på alvor og gir henvisning til eventuell videre utredning. Håper såklart jeg slipper det da:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2010 Clearblue du ogsaa? Det som faar meg til aa noele litt paa den er det med de sticksene som man maa drive aa kjoepe inn... Blir kanskje dyrere i bruk i lengden enn Pearly, Babycomp og alle disse der?
Lilledrøm Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Jeg har Clearblue monitor, Brukt den for første gang denne mnd. og håper jo det er siste,, ) Vet det er mange som er meget fornøyd med denne monitoren,, Så dette blir utrolig spennende,, Enkelt å bruke den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå