Gå til innhold

Carina81_2MA_11pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leste i en annen tråd om at du har væske/melk som kommer ut av puppene.... Dette har jeg også:-/ Sluttet å amme i oktober 09, og det er jo en stund siden liksom.....

Tror du det kan være en grunn til at vi sliter med å bli gravide? Sa legen noe om det?

Flott du fikk innvilget blodprøver,og at legen vil følge dere litt opp videre!!! Håper vi alle skal slippe å vente så mye lengre nå!

Jeg har forresten el rett rundt hjørnet, og er i gang med sengevalsen for denne pp;-)

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Ja det har kommet melk/væske ut av puppene mine, dette fikk jeg etter at jeg mista i uke 19 for et år siden. Tok det opp med legen i fjor sommer, men han ville avvente det litt. Nå som det fortsatt er det ville han ta prolaktin prøver av meg for å se om de er forhøyet. Men han sa at det er helt normalt at det kommer væske ut av puppene. Men kommer det væske med blod i, kan de mistenke brystkreft. Dette har jeg ikke. Kan også skyldes hormon forstyrrelser. Om prolaktin prøven er veldig forhøyet er det nok en del av grunnen til at spira lar vente på seg. Er veldig spent på prøvnene.

Du får ha masse lykke til nå som det er el tid :) Jeg er bare på cd 5, så slapper maks av nå :)

Skrevet

Ok tusen takk:-)

Får høre med legen min neste gang jeg skal der. Har heldigvis ikke noe blod i jeg heller, og siden det har vært slik siden jeg ammet, vil jeg heller tro det er noe med hormoner som du skriver el..

Kjempe masse lykke til til deg også, så får du nyte "fridagene" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...