Gå til innhold

crosstrainer...

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

før graviditeten trente jeg noen dager i uken på denne men nå har det vært full stans HELE 1 trim pga masse blødninger:(og er helt ute av form og blir utrolig fort andpusten allerede...12+3...

syns den er så grei siden den trener hele kroppen og står i huset ikke minst:) kunne tenke meg å begynne å bruke den igjen nå...vil jo ikke være helt deig til sommeren heller...og en relativt god form til fødsel er jo heller ikke å forakte....

noen andre som bruker samme type apparat og er fornøyd med å bare bruke denne type trening??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, men jeg kombinerer med spin. Trener spin 3-4 ganger i uka og crosstrainer 1-2. Bare begynn å tren =) Jeg tok meg også en treningspause pga blødninger tidlig i svangerskapet (uke 6-9) og det var tungt et par dager å komme igang igjen, men etterhvert ble det faktisk lettere og lettere (skulle man nesten ikke tro :P)

Og nå i uke 28 føler jeg meg i toppform =)

Skrevet

Ja jeg og kuttet ut trening i 1. trim pga kvalme og slitenhet. Har tatt det opp igjen nå, er 21+4 og føler meg helt knall igjen! Varmer opp med crosstrainer og trener dans, styrke (vekter) eller yoga. Går ellers på vannaerobic :) Synes løping blir for tungt for kroppen - har jo fått pupper herfra til månen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...