Gå til innhold

<M-81> Nicket;-)

M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen:-)

Da er vi i gang med mnd's prøving;-)

Håper på positiv el test i dag. Hvis ikke jeg får det i dag blir jeg veldig forundret, pluss irritert. Nå har jeg nemlig bare 1 el test igjen, så da får jeg liksom ikke vite el dagen før den er ferdig.. Men vet jo den er på vei uansett, så det er jo bare å forføre min kjære hver dag nå frem til tempen har steget;-) Hehe:-D Er så åpen på det intime her inne på bim:-D Haha..... jaja er no koselig og da;-)

Hvis jeg ikke blir gravid denne pp, er det bare 1 mnd til jeg kan bli gravid før dere start prøving:-) Er så bra altså! Det kommer virkelig til å holde motet mitt oppe! Og nå har jeg klart å gå ned totalt 6.4 kg. Så nå begynner jo det å merkes litt også.

Åååååå jeg føler sånn spenning med at vi forhåpentligvis skal gå gravid samtidig og at vi kanskje skal få hvert vårt lille gull nesten (så mye som mulig) til samme tid:-) Det kommer til å bli så spesielt og bra!!! Er bare så drit dere ikke bor her:-( Tenkte veldig på det i går.... Men vi MÅ bare være VELDIG flink til å holde kontakten!!!!!!!!!!!! ER SÅ GLAD I DEG!!!!!!!!

Du er nok på jobb, så ha en suuuuper dag der, og riktig god helg til dere! Klemmmmm:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann M-79:) For et koselig innlegg. Rart at du tenkte så mye på det i forigårs, for i dag tenker jeg så masse på det...Hvor utrolig kjekt det hadde vært å gå gravid sammen i Bergen og ikke minst og være i lag når babyene har kommet... Litt trist pga det i dag faktisk:( MEN- vi SKAL være flinke til å holde kontakten ALLTID!!!!

Jeg synes også det er sinnsykt spennende nå når vi faktisk kan risikere å gå ganske så mange måneder samtidig;) Som jeg sa i telefonen er jeg sånn smånervøs for at han skal trekke seg-men som vi sa det skal ikke skje;) Vet du foressten hva- noen damer som jeg har truffet i forbindelse med jobbhar lært meg å strikke. Det går riktignok ganske treegt, men fremover. Så nå har jeg funnet ut at jeg skal strikke et babyteppe i skikkelig ull:) Motiverende å ha et prosjekt som kan være min første gave til min førstefødte skatt.

Sinnsykt glad i deg også bestis!!!!!! Du er dypt savnet!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Så flink du er som har lært å strikke:-) Det kommer jeg ALDRI til å lære, og det er ikke fordi jeg ikke har troen på meg selv, men fordi jeg er jo verdens lateste person når det kommer til håndarbeid:-D Hehe..

Så koselig at du skal strikke et teppe til din kommende skatt:-) ÅÅÅÅ gleder meg:-)

Ellers hååååper jeg både jeg og mannen får jobbet på tomten i dag. Det er så gøy. Elsker sånt hardt arbeid! Pluss det er jo sinnsykt bra trim;-)

Gleder meg til å se deg, og håper det blir nå når dere kommer til Bææærgen;-)

Du er dypt savnet også vennen, og det var utrolig kjekt med telefonsamtale i går! Vurderte å kjøpe en sånn vi pratet om, men legger det litt på is.. Blir for dyrt nå med alt vi har på gang..

Ha en super dag min kjære beste venninne:-)

Skrevet

Hei skjønning:)

Ja, den er fryktelig dyr-men så faktisk at det var en som ville selge sin her inne på et eller annet forum...

Så flink du er å jobbe på tomten:) Tipper det er motiverende å vite at dere jobber på deres fremtidige hjem ja. Jeg regner med at det fullstendige salget vårt er overstått i neste uke takk og lov;)

Ellers leste du kanskje det jeg skrev til Zassy om mine strikkeferdigheter... Tro meg-jeg stinker haha. Måtte ta alt opp igjne når jeg endelig var kommet i gang vettu.... vel vel-har jo minimum 11 mnd på meg før det kommer en baby uansett..Så hvis den er heldig får den et ferdig teppe:-D

Ellers er det nå helt bestemt at jeg kommer til Bergen i forbindelse med 17 mai. Skal vi si at vi er sammen på kristi himmeltartsdag? Fordi fredag til søndag skal vi på hytten....

Stor klem

Skrevet

Hei skjønning:)

Ja, den er fryktelig dyr-men så faktisk at det var en som ville selge sin her inne på et eller annet forum...

Så flink du er å jobbe på tomten:) Tipper det er motiverende å vite at dere jobber på deres fremtidige hjem ja. Jeg regner med at det fullstendige salget vårt er overstått i neste uke takk og lov;)

Ellers leste du kanskje det jeg skrev til Zassy om mine strikkeferdigheter... Tro meg-jeg stinker haha. Måtte ta alt opp igjne når jeg endelig var kommet i gang vettu.... vel vel-har jo minimum 11 mnd på meg før det kommer en baby uansett..Så hvis den er heldig får den et ferdig teppe:-D

Ellers er det nå helt bestemt at jeg kommer til Bergen i forbindelse med 17 mai. Skal vi si at vi er sammen på kristi himmeltartsdag? Fordi fredag til søndag skal vi på hytten....

Stor klem

Skrevet

Hei skjønning:-)

Å så kjekt at dere kommer nedover! Jeg og mannen (hehe) skal egentlig styre teknikk i kirken, men ser vi står dobbelbooket, så jeg holder på å prøve å finne ut av det nå. Jeg håper vi slipper, for jeg VIL være med deg!!!!! Gir en lyd når jeg vet. Ellers kan du/dere være med der da, men det er jo ikke så kjekt som å tyte når vi først skal treffes... Ellers begynner jo det ganske tidlig den dagen, kl 1600, og er jo dermed ferdig tidlig, så hvis vi må styre teknikken, så kan jo jeg i "verste fall" være med deg når det er ferdig?

ÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt dere kommer altså!!!!! Gleeeeeeeder meg!!!!!!!!

Skrevet

Hei snuppa:)

Jeg har kjempe lyst å være med i kirka...savner folk veldig og hadde vært helmax å se dem igjen. Håper vi er framme før 16.00. Og etterpå finner vi selvfølgelig på noe bare du og jeg:)

Ellers får jeg jo besøk fra Bergen i morgen, blir kjekt! Min kjære mann som skal til london med kompisen fra Oslo i morgen er ikke sikker på om det blir likevel-har nemlig ikke vært flygninger i dag i London pga askeskyen...Så jeg håper for hans del at det blir i morgen. Hvis ikke har jeg sagt at han får kose seg masse i slo. men de hadde jo bestilt billetter til fotballkamp der-så de blir nok veldig skuffa hvis det ikke blir.

Det var så kjekt å snakke med deg på telfon hin dagen og høre at du er så positiv med tanke på jobb og fremtid- tror dette blir knallbra for deg...

OOOps, klokka er altfor mye...må legge meg.

Luv U

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...