Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Vi skal i 3 bursdagsfeiringer i helgen! 1års dag, 25års dag og 71års dag:) Kjenner at jeg gruver meg litt. Gravid og kaster opp hele dagen:( Håper gubben er snill å tar med seg ungene ut litt på dagene, så jeg får hvilt meg litt mellom slagene:) Sykt lite energi etter 3 uker med oppkast.. Ellers må vi vel på storhandel en dag i helga, og prøve å få gjort noe fornuftig her hjemme:) Hva skal dere da?
Lene~mor til tre Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 gubben og guttungen skal på monstertruck show ikveld, vi har fri i helgen alle sammen men har ikke noen spesielle planer men om været er bra kommer vi nok til å ta en tur ut å finne på noe.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Jeg jobber denne helga også. Og ellers vil jeg prøve å nytte tiden ute om det er sol, inne i huset om det er regn..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Onkelen til samboern og dattra hans kommer en tur i helga. Blir sikkert hyggelig det, de bor en lang kjøretur herfra, vi har ikke sett de på lenge. I alder er hun midt mellom våre barn, så de leker godt sammen alle 3. Får se hva vi finner på i helga, samboern snakket noe om mulig scooter tur på lørdag, så da blir vel jeg sittende med ungene, men da får vi vel finne på noe spennende.
Ranveig R Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Mannen er vekkreist, så eg og ungane er aleine i helga. I morgon skal vi ete frukost/brunch saman med mamma og pappa (enten her eller der, har ikkje avtalt enno), og så tenkte vi å ta oss ein tur i barnehagen og kose oss på leikeplassen dersom det er nokon lunde ok vér. Kanskje bake bollar og invitere søstera mi og sambuaren om ettermiddagen. Søndag skal vi i 2-årsdag til fadderbarnet mitt, og så direkte frå besøk til jobb når mannen kjem dit og overtar ungane )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå