Gå til innhold

Planer for helgen da damer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i 3 bursdagsfeiringer i helgen! 1års dag, 25års dag og 71års dag:)

Kjenner at jeg gruver meg litt. Gravid og kaster opp hele dagen:( Håper gubben er snill å tar med seg ungene ut litt på dagene, så jeg får hvilt meg litt mellom slagene:) Sykt lite energi etter 3 uker med oppkast..

Ellers må vi vel på storhandel en dag i helga, og prøve å få gjort noe fornuftig her hjemme:)

Hva skal dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gubben og guttungen skal på monstertruck show ikveld, vi har fri i helgen alle sammen men har ikke noen spesielle planer men om været er bra kommer vi nok til å ta en tur ut å finne på noe.

Skrevet

jobb helg jeg da :-(

Skrevet

Jeg jobber denne helga også. Og ellers vil jeg prøve å nytte tiden ute om det er sol, inne i huset om det er regn..

Skrevet

Onkelen til samboern og dattra hans kommer en tur i helga. Blir sikkert hyggelig det, de bor en lang kjøretur herfra, vi har ikke sett de på lenge. I alder er hun midt mellom våre barn, så de leker godt sammen alle 3.

Får se hva vi finner på i helga, samboern snakket noe om mulig scooter tur på lørdag, så da blir vel jeg sittende med ungene, men da får vi vel finne på noe spennende.

Skrevet

Mannen er vekkreist, så eg og ungane er aleine i helga.

I morgon skal vi ete frukost/brunch saman med mamma og pappa (enten her eller der, har ikkje avtalt enno), og så tenkte vi å ta oss ein tur i barnehagen og kose oss på leikeplassen dersom det er nokon lunde ok vér. Kanskje bake bollar og invitere søstera mi og sambuaren om ettermiddagen.

Søndag skal vi i 2-årsdag til fadderbarnet mitt, og så direkte frå besøk til jobb når mannen kjem dit og overtar ungane :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...