Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått 1 dag over tiden,og jeg bruker å få mensen på dag 28,har hendt seg at har fått den før dag 28 før,men aldri gått over dag 28.. har noe stikking i underlivet,er det normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikking kan komme av så mye rart, men det kan også være tegn på graviditet. Om du er over tiden, så kan du jo ta en test for å se om du er gravid eller ikke:)

Skrevet

Skal kjøpe en test idag,men vil vente litt med å ta den,så er sikker:) Kan testen teste positiv dag 1 etter ventet mens da??

Skrevet

CB kan vise positiv 4 dager før forventet mens også. Noen tester positivt tidlig sånn som jeg gjorde i første sv.skap, andre får ikke positiv for noen uker har gått. Hadde tatt en test med en gang hadde jeg vært deg. hehe

Skrevet

Hehe:) Både e og typen har veldig lyst på baby da,så håper virkelig den er positiv:) Har ei jente på 9 år og ho har oxo veldig lyst på en lillebror el lillesøster,så om e tester positivt,så er det ei som blir like glad som oss:) E får kjøpe meg en CB idag da,men tror ikke e tar den før søndag/mandag:)

Skrevet

Så spennende da. Håper du får positiv test så dere kan glede dere sammen alle 3:)

Lykke til, og rop ut når du har tatt testen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...