Gå til innhold

kvalm!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt noen dager hvor jeg har vært små kvalm , men roet seg etter litt mat. MEN i går kveld tok det helt av.... kastet opp hele kvelden. Kan ikke huske at det var sånn kvalme med min datter. Kastet ikke opp flere ganger etter hverander. men så kom jeg på at både min datter og mann har hatt omgangssyken nå. Kan det være at jeg har blitt smittet i en litt mindre grad enn dem ? Tar heller det noen timer enn at graviditetskvalmen skal gjøre meg såå syk. HELT ØDELAGT JEG. Bare gråt i går pga kvalmen var så intens. litt bedre i dag men klarer ikke mat. Sorry for litt suttring er jo glad for å være gravid =) Men den kvalmen tok knekken på meg. hehe..huff !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk omgangsyke når jeg var rundt 7 uker med min forrige.

og jeg kan skrive under på at det var helt jævlig! jeg var i usa da, og de gikk så langt at jeg måtte dra på sykehuset åfå i meg væske intrvenøst. det ble rett og slett dobbel kvalme...god bedring, og pass på å få mye hjelp!

Skrevet

DET var omgangsyken!!! OM DET VAR. Aldri vært sååå kvalm før. Men mye bedre nå. Lykkelig for at det ikke var svangerskapskvalme =) hehe. Dobbel kvalme kan du trygt si at det var.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...