Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Klager hele tiden på hva andre gjør feil,som å ikke svarer på mld med det første,og da blir det leven,klager på venners barneoppdragelse og hvordan man velger å "leve livet" ,hu skal hvertfall klare å gjøre det anderledes,og klare å levet akkurat det livet hu nå lever med en baby,. Nå har det seg sånn at jeg er en såkalt "hønemor" og liker å prioritere barnet mitt,jobben,familien min på ett høyt nivå,og resten kommer som en bonus hvis jeg har tid! Ser ganske igjennom fingrene med dette,men er så irriterende,hu blir sur når vi andre sier at "det er ikke sikkert du får tid til alt du gjorde før når babyen kommer" og da kommer det en eller annen frekk kommentar. Jeg forstår hu er gravid og hormonell,men det var jeg også,og klarte å holde igjen kommentarer og dårlige påstander av andres valg allikevel! Puh......
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Hun vil tidsnok innse at du har rett. Dumt av henen å ike ville ta imot råd nå, for det kan bli ubehagelig å finne det ut "the hard way". Venninnen min sa at hun håpet fødselen kom til å vae lenge, slik at hun skulle få med seg mest mulig av den fantastiske opplevelsen. Jeg prøvde å forsiktig forklare om at det kanskje ikke ville føles sånn når hun var i den situasjonen, men hun bare feide meg av. Vel, fødselen varte i 36 timer, og da barnet var nesten ett år sa hun til meg at det var først da hun orket å begynne å bearbeide den tøffe opplevelsen. Syntes synd på henne, men måtte smile litt for meg selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå