Gå til innhold

Noen pergojenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to tab. igjen av pergokuren nå, spennende tider :-)

Hadde vært gøy om det var fler av oss, så vi kan følge hverandre igjennom prosessen :-) Mye spørsmål vettu :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - har avsluttet min 5 pergokur, har gått på fire doble og ferdig med første trippelkur nå. Er i dag på CD 24 og ikke mange dagene igjen til IKM. Håper jo at TR ikke kommer :)

Bare spør i vei :)

Lykke til da!!

Stoooooor klem fra

Skrevet

Jeg har "bare" fått en enkel en jeg da, en tab igje nå, så er kuren over. Jeg startet på 5 syklus dag, så er på dag 9 nå da. Når fikk du el med pergo? Har du fått noen form for oppfølging fra gyn? Jeg skal tilbake å ta ul (tror jeg det var) på dag 14 for å se åssen eggene reagerer på kuren. Vet ikke helt om jeg skal begynne å teste etter el rett etter kuren eller hva. :-)

Håper du har en liten spire nå da, spennende sånn rett før ikm! Har du noen symptomer da?

Skrevet

Nå er jeg straks klar til å begynne på min tredje enkle pergokur!

TR kom i dag, så da starter jeg opp på dag 5. Ble gravid på 2 pergokur, men mistet i påsken. Trodde jeg måtte vente en evighet på TR for å begynne på ny kur, da jeg har pcos, men TR dukket opp etter 28 dager, så pergo funket denne mnd etter SA også. Så da er vi klare for prøving igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...