Gå til innhold

noen som har god erfaring med Quick Respons g-test ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 2 venninner som har tatt hver sin Quick respons g-test.

begge endte opp med svak svak nesten usynlig skyggestrek...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å være to veninner om dette:) Jeg sverger til QR jeg, syns de virker litt mer sensitive enn CB.. Og hvis dere får kjempesvake streker betyr det nok at dere har testet litt for tidlig:) SÅ det lover jo godt!

Skrevet

oiii. jøss !! håper det er som du sier hihi. ville jo blitt vanvittig glad!!

er jo en veldig usynlig strek da men den er der liksom og man ser den om man står i lyset og konsentrerer seg....

Skrevet

Jeg brukte dem nå når jeg ble gravid. Testet tidlig så da var det en svak svak strek. Har også brukt når jeg ikke var gravid da kom det ingenting . En strek er en strek tenker jeg =) Lykketil , håper vi ses på 1 trimester snart.

Klem

Skrevet

åjøsses! ja det håper jeg også!

viss dette er riktig blir jeg helt på gråten av glede for dette har jeg ventet på i 2 år snart.. ooh. håper virkelig denne lille spøkelses streken betyr positivt! :D får vente videre og ta en ny en etterhvert ! :D

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med QR. Syntes de er sensitive og pålitelige. Men jeg leter aldri etter skyggestreker jeg da, holder bare testen forran meg og ser jeg strek da, selv om den er svak, så er den der. ;))) Test igjen om ett par dager, så er sikkert streken sterkere. Lykke til. :)))

Skrevet

så bra :D ja det får jeg gjøre og se om det fortsatt er noe strek der :D og forhåpentligvis en sterkere en :D

tusen takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...