Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg sitter å ser på et mønster, og så står det at jeg skal tråkle. Sikkert superteit spørsmål, og jeg vet jeg burde visst det, men jeg er ikke vant med disse uttrykkene. Betyr det at jeg skal sy sikk-sakk i kanten for å unngå at stoffet rakner før jeg begynner å sy?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Du skal sy store løse sting for å holde stoffet på plass og deretter syn penere sting. Tråkle er en hjelp.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Ok... men hva er vitsen i det når man har satt i knappenåler? Sorry maset altså
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Du slipper å bli stukket :-) Hvis stoffet er vanskelig å håndtere kan det være en fordel å gjøre begge deler.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Aha:) Takk for hjelpen;) Har alltid bare sydd i vei jeg:P Men når du forteller meg dette nå, kan jeg erindre å ha tråklet da jeg gikk på barneskolen;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Resultatet blir gjerne penere når du tråkler først, men det er ikke avgjørende for resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå