Gå til innhold

ks pga kjønnsvorter og kan man fly etter ks

Anbefalte innlegg

Jeg er fremdeles mentalt forberedt på å føde normalt, men etter at jeg fikk konstantert at de plagsomme vortene var tilbake (full utbrudd), pga lav immunforsvar i svangerskapet, så vurderer jeg virkelig ks for at babyen ikke skal bli smittet på noen måtte pga mine tidligere feiltakelser. Vet at vortene kan gå tilbake av seg selv, men vil ikke risikere noe.

Så spørsmålet mitt er hvor lenge skal man være i ro etter ks? Når kan man fly etter en sånn operasjon?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

vet ikke om du har fått svar på dette allerede, men.. Jeg tok ks 17 mars og holdt meg i ro det første døgnet på sykehuset, dvs at etter det første døgnet var jeg rundt å gikk på sykehuset å hadde besøk på sykehuset! Jeg kom hjem lørdagen etter (altså jeg fikk simon på onsdags morgen og dro hjem på lørdagen) å da gikk jeg å gjorde det jeg følte for å gjøre! Uten om å bære ting som var tyngre enn Simon, når jeg var på 6 ukers kontroll på sykehuset (min egen) fikk jeg beskjed om at jeg kunne gjøre alt jeg ville igjen, bære, trene og alt!

Jeg skal ut å fly nå på mandag, å da er det ca 3 mnd siden jeg fikk simon, vet ikke om det har noe å si om når du kan ut å fly.. Det kan du jo spørre legen om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...