NiT&miniputt Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Har mye smerter i korsrygg i hoftene, sliter allerede nå på jobben der vi står og går mye på betonggulv. Er dette noe jeg burde dratt til lege med allerede nå, få henvisning til fysioterapi eller noe sånt? Eller kan det være at dette går over av seg selv med tid? Er ikke lengre enn litt over 5 uker på vei, og syns kanskje det er litt tidlig å dra til lege? Dette er min første, så jeg er helt blank! Håper noe kan svare meg!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg har fått henvisning til fysioterapi og er 14 uker på vei... Jeg begynte å slite tidlig jeg også, men jeg tror jo før du begynner med fysioterapi jo bedre
NiT&miniputt Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Tusen takk for svar! Ja, tror nesten jeg skal ringe legen på mandag og bestille time. Jeg hadde ikke sett for meg at slike smerter skulle komme så tidlig. Vil ihvertfall gjøre alt sånn at det ikke blir verre. Håper du blir bedre av fysioterapien:)
Mrs Preggie Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Kjenner meg igjen.... Begynte å kjenne det i uke 6. Var hos lege denne uka, uke 9, og har fått henvisning til fysio. Lykke til!
NiT&miniputt Skrevet 23. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2010 Takk for det! Håper det går bedre med deg og med behandling:) Kjekt å få tilbakemelding at det er flere som har det slik. De få som jeg har snakket med angånde dette mente at det var alt for tidlig for slike symptomer. Redd for komme til lege og virke som en masete hypokonder. (Skjønner at jeg er tullete som tenker slik, det må jo være bedre en gang for mye..)
mess82 Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Hei! Jeg føler det på samme måte, har merket at korsryggen min verker mer enn den gjorde før i det siste,men ikke tenkt noe særlig over det, trodd at det er pga ny jobb og at dette er uvant,men nå er jeg 3 dager for sen med mens og har ømme bryster, har ikke testet enda en gang og har bare jobbet 5 dager i ny jobb og nå tror jeg kansje jeg er gravid...mistet i september i fjod så jeg tør nesten ikke håpe, og har heller ikke turt å si noe til samboeren om at jeg tror jeg kansje er gravid...redd for å bli sykmeldt siden jeg akkurat har byttet jobb,men også redd for å miste igjen..skal begynne å jobbe natt, hørt at dette ikke er bra or gravide også....vet du noe om det?...hjelpe meg,MANGE TANKER I HODET...må vel bare ta test å se:) tror det er smart å begynne med fysio så tidlig som mulig, da kan de hjelpe deg før plagene utvikler seg:)
NiT&miniputt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2010 Hei! Det var de symptomene som jeg også kjente, krysser fingrene for positivt resultat på testen din:) Tror det er best å stresse ned og ikke tenke så mye over det, begynner i ny jobb snart jeg og, men en må jo bare fortsette med livet. Det er jo en naturlig prosess av livet, så såpass må jo en arbeidsgiver regne med kan skje. Prøver å si det til meg selv når disse tankene kommer opp, skal jo alltid være så ansvarsfull, og tenke på alle andre før meg selv. Barnet er jo tross alt viktigere enn en arbeidsgiver! Vet ikke hvordan det er med nattevakter, så lenge du føler deg bra så kan jeg ikke tenke meg at det skal ha betydning. Men, det er jo min første dette, så er jo ikke ekspert enda;) Kanskje andre her på forumet som jobber natt?
NiT&miniputt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2010 Jeg fikk ordnet med legetime, og hun mente det var bekkenløsning. Noen får symptomer så tidlig og det kan være de første tegnene på at en er gravid. Fikk henvisning til fysioterapi, og det hjalp veldig mye for meg! Begynn også tidlig med pute mellom og under beina i sengen. Hverdagen min er en helt annen! Få hjelp så tidlig som mulig er mitt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå