Gå til innhold

30 days shred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med dette i går, å så har jeg bare ett lite spørsmål.

Har skjønt at jeg skal gjøre bare Level 1 i 10 dager, å så begynne på Level 2 de neste 10 dagene.

Men skal jeg da gjøre både Level 1 og Level 2 i de 10 dagene?

For så å gjøre alle 3 Levelene de siste 10 dagene??

Eller er det bare Level 2 i 10 dager å bare Level 3 i 10 dager?

Siden hver level er ca. 20 min, så blir det jo isåfall 20min trening hver dag i 10 dager, å så 40min trening de neste 10 dagene og så 60min trening de siste 10 dagene.

Litt knotete forklart, men håper noen skjønner :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte hva du mente og hvis du gjør det så får du sikkert fantastisk effekt, men meningen er at man skal ta hvert nivå i 10 dager; altså 20 (egentlig 25;)) min i 30 dager.

Skrevet

Hei! Du skal bare gjøre en level om gangen (level 1 i ti dager, så kun level 2 i ti dager, så kun level 3 de siste ti).

Litt av poenget med 30 day shred er at det skal være korte treningsøkter så det blir overkommelig og heller gjøre det hver dag :o)

Lykke til, har akkurat begynt selv og gleder meg til å se resultater!

Skrevet

Oki, da får vi se hvordan vi løser det.

Er rimelig utrent, men klarer likevel å utføre Level 1 ganske greit. Føler egentlig når Level 1 er ferdig at jeg godt kunne trent mer, så vi får se når jeg når Level 2. Kanksje jeg tar begge. Har enda ikke sett på Level 2, men regner med at den er hardere en Level 1, så vi får se :)

Gleder meg til å se litt resultater. Akkurat nå er det bare gangsperr :D

Skrevet

Jeg synes også level 1 gikk veldig greit, klarte alle push-ups og sånn men gjorde likevel det i 10 dager og syklet heller i tillegg:) level 2 er HARDT! jeg klarer alt der og men det er så jeg skjelver i hele kroppen.

Skrevet

Jeg ser at dette er noe jeg trenger! Veldig motiverende å lese, så nå er det bare å bestille DVD'en og kanskje jeg får fine resultater jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...