Gå til innhold

Trenger hjelp til GUTTEnavn jeg!!! (=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte helt istad; Sebastian, det synes ihvertfall jeg er ganske søtt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart mange kjempe fine navn, men jeg har liksom smakt på alle på forhånd, og enten så er dem ikke helt riktige eller passer ikke til den lille bebin som jeg har blitt kjent hittil. (= ..ELLER , så liker ikke far det.

Emil er et nydelig navn, og jeg skjønner godt at du velger det. Ja, er populært, men har en enorm sjarm. Jeg liker da Emilian litt bedre, da litt pga AN tenker jeg. Tristan har jeg et godt forhold til fra Isfolket, men samboer syns det høres tragisk ut, og det høres kanskje litt trist ut?

Viljar er også et av favorittene mine, men finner det kanskje litt for maskulint? Eller? Kanskje ikke.. Har bare aldri hørt det før, og tar nok en stund og vende seg til.. Sebastian er også kjempe fint, faktisk VELDIG fint når jeg tenker over det... hmm... oi. Har ikke smakt på det før faktisk.

Mario og slikt blir litt harry syns jeg da.

Men fytti, så flinke dere er. (=

Hittil vil jeg si Emilian, Samuel, Ask, Arin og Sebastian ligger høyt på toppen. Men har ikke nådd heeeeeeeelt opp ennå.

Ask Emilian. funker også. Eller blir det litt vel mye? Ahh.. 138 dager på å bestemme seg da. (=

Kom GJERNE med flere forslag. Jeg sier det igjen. Dere har virkelig god smak damer. (=

Skrevet

julian er veldig pent:)

benjamin

nathaniel

daniel

aron

david

Skrevet

mine 2 gutter heter

Jonathan og Bendik.

var på vei m tredje-mann men mistet...

noen fine navn:

Emrik

Max Oliver

Frikk

Didrik

Mats

Mats Oliver

Skrevet

min lillegutt skal hete Jonathan :)

Skrevet

Max miliam, felix, fabian, Emil , Sander, Niklas; Leander, sean fillip,ruben,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...