Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg og datteren min på 8 år bor alene. Pappaen hennes flyttet fra meg for noen uker siden, fordi han fant noen andre han likte bedre...De BOR sammen nå (!). Vi har delt foreldreansvaret 80/20. Ennå det er JEG som har rett til å være skuffet og såret, så er det eksen min og nydama som behandler meg som crap.. Nydama er så sjalu for at vi har barn sammen, og tåler ikke at jeg prater med eksen min lenger. I følge rykter, så kan hun ikke få barn selv, og da gjør det kanskje det verre med å ha en stedatter. Jeg klikket opp og ned i mente da jeg hørte at han flyttet sammen med en dame han knapt kjenner, men det var visst kjærlighet ved første blikk, og aldri har han hatt det så bra, sier han... De siste ukene når jenta mi har vært hos faren og nydama, så har hun vært merkelig etterpå. Nesten litt sint på meg. Ble derfor sjokkert da jeg ble innkalt til møte med skolen idag, fordi de var bekymret.. Datteren min hadde fortalt til lærer at hun ikke vil bo sammen med meg, men vil bo sammen med sin nye mamma, som er mye bedre og mye penere. DATTEREN min på 8 ÅR hadde visst også sagt dette ORDRETT: "jeg vil bo hos nymamma og pappa 100% av tiden". Man må jo ikke være så skarp for å skjønne at det er noen som putter ord i munnen hennes.. Så nå skal vi lage ny samværsavtale, og hva skal jeg gjøre...Datteren roper til meg at hun hater meg, og savner sin "ordentlige" mamma..."nymamma" synes at jeg er så slem mot henne nemlig, og at jeg prøver å være slem mot pappa også. "nymamma" er også mye penere, sier datteren min. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Busted!!!! Dette må være tull hvertfall! teit ting det går an å tulle med da
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Huff.., så grusomt det må være.. Har du snakket med datteren din om hvorfor hun føler det på denne måten? Hva sa hun i så fall?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Prøver å prate med henne, men er ikke lett.. Kan klare å ha noen fine samtaler, men så plutselig blir hun minnet på faren sin, og da blir hun sint på meg og roper at hun vil sove der for alltid osv..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Virker for meg ut som om at stemora prøver å manipulere hennes, pga missunnelse. Ingen lett situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå