Tredje drøm Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Noen som har funnet fine badedrakter for gravide - og med god støtte til puppene (viktig)? Har termin i starten av august, så jeg skal jo gå og svette store deler av sommeren og regner dermed med å tilbringe en del tid på stranden. I tillegg kunne jeg tenkt meg noen turer i svømmehallen nå fremover. Prøvde den de har på H&M, men den passet overhodet ikke meg. Har sett endel på nettbutikker, men er jo så vanskelig når man ikke får prøvd dem. Kan ikke bruke vanlig bikini, for trusekanten bare ruller nedover pga magen,og det ser lite lekkert ut... Og så vil jeg ikke betale så fryktelig mye, for det er jo ganske kort tid den er i bruk. Gode tips tas imot med stor takk!
Tredje drøm Skrevet 22. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2010 Kan bestille fra nettbutikk altså, men da er det greit å hørt tips av noen som har prøvd dem, og dermed vet hvordan de er på størrelser og passform.
Schnella Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Vet ikke om dette er til hjelp, men jeg har droppet badedrakt pga at jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer kroppen min, og gir støtte til bysten. Er kort i overkroppen og har stor byste, har i steden for kjøpt bikini på Change, med hipsterunderdel. God og støttende bh-del, også for smale rygger med stor cup-størrelse. Og hipsterunderdelen passer fint under magen:o)
Tredje drøm Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 Har vurdert bikini, ja, og det hadde jo egentlig vært det enkleste - og det beste for bysten. Men magen min er ganske stor og langt ned (langt opp også, så den strekker seg godt...). Det gjør at trusa ruller seg nedover og kanten havner da litt for langt ned, synes jeg. Det finnes jo bikinituser for gravide, men jeg har aldri prøvd dem selv. Vil ikke ha en som går veldig langt opp over magen - blir litt kjærringbikini,føler jeg. Men hvis noen vet om bikinituser som stopper lenger ned på magen og som sitter godt der de skal, så hadde det vært supert.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 De har en del på topshop.co.uk men jeg har ikke prøvd de. Jeg bruker vanlig treningsbh i bassenget for å holde puppene på plass. Er bare 21 + 4 så det går foreløpig bra med trusen jeg har. Skal se om jeg får prøvd Top Shop sin neste helg, da skal jeg til Gøteborg
Tredje drøm Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 Hjertelyd: Fant en på topshop som så bra ut, men de hadde selvfølgelig ikke min størrelse. Vet du om andre nettbutikker som fører samme merker?
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 De har en badedrakt fra merket mamalicious. Den er svart med kryss i ryggen og ser ganske fin ut. Tror den koster 200 eller 300 kr.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Nei, det er nok Topshop sitt eget merke... Det kan lønnes eg å følge med litt på sidene for de fyller stadig vekk opp med størrelser. Jeg har kjøpt en kjole derfra, den var litt liten i størrelsen. Du kommer deg ikke til Sverige eller Danmark for å kjøpe da?
Tredje drøm Skrevet 23. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2010 Hjertelyd: Hvor i Sverige kan jeg få tak i den?
Tredje drøm Skrevet 23. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2010 Lenemor:-) : Fant en fra mamalicious på Nellly.com. Hvis det er den du tenker på, vet du hvordan den er på størrelsen, og om den gir god støtte for bysten?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Top Shop har butikk følgende steder i Sverige (fra Topshops hjemmeside): GALLERIAN CENTRE Topshop, Gallerian, Hamngatan 37, 111 53 Stockholm, Sweden # GOTHENBERG Topshop, Arkaden, Sodra Hamngatan 37-41, 411 06 Gothenburg, Sweden # LUND Topshop, Nova Lund, Foretagsvagen 10, 227 61 Lund, Sweden # SKARHOLMENM Topshop, Skärholmen Centrum, Lastgatan, Kaj 3, Skärholmen, 127 48 Stockholm, Sweden # VALLINGBY Topshop, Vällingby Centrum, Vittangigatan 2a, 162 61 Vallingby, Sweden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå