Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hva faen, det er jo ingen som spiser det! Stakkars amerikanerne, de må jo tro vi er dumme i hodet! Æsj!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Ingen som spiser det? LIte opplyst du skjønner jeg. Helt vanlig på vestlandet dette, og der spiser hele svigerfamilien det. Bestemor og hennes mann spiser det også (han er vestlending)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jo, er jo det...kanskje mer på Vestlandet? Uansett, har spist det selv, det smaker ikke så verst. Men øyet har jeg ikke prøvd meg på, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Ugh..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Med tanke på hva slags kosthold mange amerikanere har, lar de seg neppe sjokkere. Det eneste som er litt spesielt med smalahove, er at man faktisk serverer hele hodet. Egentlig skal kjøttet fjernes fra hodet før det serveres, slik at man slipper et kranium på tallerkenen. Det har ikke vært vanlig å servere hele hodet tradisjonelt. Angående amerikaneres matvaner: En bekjent av meg skrev en doktorgrad om norsk i USA. Mange etterkommere av norske immigranter snakker fremdeles norsk som førstespråk. Han fortalte at der fikk han servert lutefisk så godt som hver gang han ble bedt på middag til noen. En gang fikk han servert lutefisk, kjøttkaker i brun saus og rømmegrøt - på samme tallerken! Så, et sauehode vipper dem neppe av pinnen
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Haha..there's a FACE on my plate..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå