Gå til innhold

andre enn meg som har nesten ingen symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8+5, men føler det er nesten ingenting som tyder på en graviditet..bortsett fra uteblitt mens, ømme bryster og en liiiiten tendens til kvalme på kvelden..Nesten sånn jeg glemmer at jeg er gravid! Er mye trøtt da, men tenker litt at de kan skyldes all stresse på jobben.. tenke ofte at kanskje jeg er en av de som øsnka dette så mye at jeg rett og slett trur at jeg er gravid :S Enda til jeg har vært med legen...blir bekymra, eller rettere sagt får litt sånn panikk tanka...Andre enn meg som har de slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. er 11+2. Jeg hadde maaaasse symptomer med førstemann, men nå merker jeg ingenting nesten og har gått NED 3 kilo. Hehe. Men tror ikke vi trenger å bekymre oss. Vi får bare nyte det, får det kan bli mye plager senere. Vi får stole på kroppen vår :-) Lykke til :-D

Skrevet

Tror slike følelser r ganske vanlige:) Jeg har egentlig heller ikke så mye symptomer, men brystene er ømme og vokser allerede og jeg er kvalm. Og har begynt å få ganske så uren hud. I tillegg så kan jeg kjenne at livmoren "melder at den er der" inimellom. Bortsett fra det- ja ikke så mye! Og det er er jo egentlig finfint det:) Men kjenner igjen følelsen av at noe ikke er som det skal, og uroen.. Jeg kunne egentlig tenkt meg en tidlig ul, men har bestemt meg for å vente til uke 12, da har jeg fått time. Det er en drøy måned til, og jeg gleder meg:)

Lykke til videre:)

Skrevet

JAAaa... kjenner meg igjen. Har ingen symptom bortsett frå uteblitt mens, kanskje litt trøtthet også men det kan like gjerne vere fordi det er travelt på jobben. Blir berre bekymra så jobba med dei negative tankane heile tida! Prøver å seie til med sjølv at det e jo ingen teikn på at noko er galt heller! Tør enda ikkje å seie til folk at eg er gravid, for eg klarar ikkje heilt å forstå det sjølv sidan alt er som før....Jaja.... så er det vel gale å vere frisk som en fisk også, sitte jo mange rundt om i norges land og rett og slett er dødsmissunnelige og ber oss holde kjeft.....!!! Det går nok bra med oss begge skal du sjå :o)

Lykke til vidare!!

Skrevet

jeg har det også som deg :D

så heldige vi er!! :D

9+2

Skrevet

eg har heller engen sympptomer bortsett fra litt mageverk og trøtt og sliten,. men det er visst normalt det er ikkje alle sæå får symptomer, eg er 8+3

Skrevet

ååå..so deilig å høyre at det ikke er bare meg og takk for alle svar! :) har egentli tenkt på det selv, må bare nyte denne tiden og ikke tenke så mye på symptomene..de kommer vel når de skal :) fikk forresten brev fra sjukehuset idag om ultralyd den 1 juli...litt lenge til, men spennende blir de i allefall:) blir mer virkelig med en gang<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...