aef Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 er 4 mnd for tidlig å sove borte en natt hos besteforeldre? er jo selvfølgelig individuellt men hva er deres erfaring?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 jeg synes ikke det høres tidlig ut hvis ungen kjenner besteforeldrene. Jeg kunne selv hatt ungen til å overnatte hos besteforeldrene når hun var 4 mnd, men var ikke noen situasjon hvor vi hadde behov for det da. Hun kjenner møter besteforeldrene nesten daglig. Hvis dere føler at det er riktig, så tror jeg det går bra. men hvis dere er i tvil kan dere jo overnatte der en natt sammen med ungen, bare at besteforeldrene tar alt ansvaret og dere "later" som at dere ikke er der. Og hvis det går bra, så kan ungen helt sikkert sove over der en natt uten dere Dette er bare min mening selvsagt. Noen mener sikkert at ungen absolutt ikke bør sove borte en natt, før de er flere år gamle..
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Førstmann var 3 mnd, veslejenta var hele 8 mnd, men det var pga at hun ikke tok flaske.
LillL Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Lille var bare 3 mnd første gang hun sov over hos besteforeldre!! Det var ikke planlagt, men både jeg og barnefar fikk omgangssyken!! Da var det kjekt med hjelp! Det gikk veldig fint! Nå er datteren min flaskebarn, det gjorde ting litt lettere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå