Lieama Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg har samlet opp en navneliste, og det ville vært kjekt å høre hvilke navn dere liker. Kom gjerne med forslag ;-) Augusta Helena Sophie Amelia Alexandra Matilda Sara Johanna Nicholas Theodor Arthur August Amund Haakon Thorbjørn Victor
prebs Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Flere fine navn her, mine favoritter er: 1.Sara 2.Sophie 1.Haakon 2.August 3.Victor 4.Thorbjørn
Gjest Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Flere fine, men hadde nok valgt Sofie på jente og Teodor på gutt av disse.
Vipsenmamma Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg likte Helena, Sophie og Johanna, samt Arthur, Amund, Haakon og Thorbjørn. Av disse ville jeg valgt Helena eller Thorbjørn.
Miranda C Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Så mange fine! Helena - Ganske fint Sophie - Helst Sophia! Mye finere, men begge er vakre! Amelia - Nydelig! Alexandra - Pent! Matilda - Liker bedre Matilde. Sara - Liker det best ''Sarah'' Johanna - Pent, liker vel Hannah bedre. Nicholas The odor Victor Hvis jeg skulle brukt noen av de selv hadde det vært Sophia (Sophie som 2.fornavn), Amelia.. Nicholas er nydelig, vurderte det sterkt da vi fikk Maximilian. Theodor er sjarmerende, og det samme er Victor )
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Jentenavn: 1. Amelia 2. Sophie 3. Matilda 4. Helena Guttenavn: 1. Theodor 2. Amund 3. Nicholas 4. August De andre liker jeg ikke så veldig godt...
slurp Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Jeg liker disse av dine navn: Helena Sophie Amelia Matilda Sara Nicholas Theodor August Victor
♥ Herligheten ♥ Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Matilda Johanna Amelia Sophie Sara ____________ Theodor Resten liker jeg ikke..
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Hehehehe trodde et sekund at du syntes The Odor var fint....syntes det var et merkelig navn....Helt til jeg skjønte at det skulle være Theodor:) Pent navn det. Liker mest Aleksandra og Victor jeg. Hos oss er lista slik: 1. Victoria (lang familietradisjon) 2. Lilly 3. Pauline (bestemor heter Paula) 4. Anna 5. Lykke 1. Mikkel 2. Victor (min bestefar) 3. Pelle 4. Emrik
Allegra baby Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 God smak Syntes Alexandra, Amelia og SophiA er veldig fine. Helena er også ok. Hva med Augustine? Foreslår også Annabel, Valentina, Camille, Lucia, Josephine, Leonor og Andrea. Av guttenavnene liker jeg Nicholas, Haakon og Victor, og Arthur er ok. Hva med Augustus, Helmer, Wilhelm, Rupert eller Oscar?
År og dag Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Min favoritter: Helena, Sofie, Johanna, Sara Amund, Håkon og Torbjørn.
Gjest Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Liker Helena Sophie Matilda Nicholas Theodor Victor Liker Sofie best, men da det er
Castho Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 Jeg har en Theodor og elsker det navnet så jeg synes selvfølgelig det er finest med August på andre plass. Av jentene synes jeg Sara med Amelia på andre plass.
*una Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Mange fine navn =) Her er min mening: Augusta - Liker ikke, for utenlandsk for meg Helena - kjempefint, men liker Helene bedre Sophie - NYDELIG, men liker Sophia/Sofia enda bedre Amelia - Kjempefint Alexandra - Kjempefint Matilda - Kjempefint, men liker Mathilde bedre Sara - Fint, men "oppbrukt" Johanna - Kjempefint Nicholas - FINT Theodor - FINT, men klarer ikke å se for meg en voksen mann som heter det Arthur - Kult navn, men litt for hardt August - Liker ikke Amund - Kjempefint Haakon - Liker ikke Thorbjørn - Liker ikke Victor - Liker ikke
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 26. april 2010 #16 Skrevet 26. april 2010 Fine navn. vil rangere slik : Sara Sophie Matilda Augusta Johanna Alexandra Helena Amelia Theodor Nicholas Haakon August Amund Victor Arthur thorbjørn (likar egentleg ikkje slike navn der ein har eit navn og heng mange andre navn på som Thorbjørn, Thorgeir, Thorleif osv.)
trebarnsmamma84 Skrevet 28. april 2010 #18 Skrevet 28. april 2010 Sophie Helena Johanna Sara Alexandra Augusta Amelia Matilda Haakon Theodor victor Amund August Thorbjørn Nicholas Arthur
Frøken Løken Skrevet 28. april 2010 #19 Skrevet 28. april 2010 Johanna, Sofie med F, Amund og August er fine.
Mai♥ April♥ Skrevet 28. april 2010 #20 Skrevet 28. april 2010 Disse liker jeg best: Sofie Helena Matilda (foretrekker Mathilde) Theodor Viktor
(Oktober) Skrevet 28. april 2010 #21 Skrevet 28. april 2010 Liker Sofie, Matilda og Sara best av jentenavnene. Og Nikolas, August, Victor og Haakon av guttenavnene.
Azora Skrevet 28. april 2010 #22 Skrevet 28. april 2010 Synes disse er fine: Helena Matilda Sara Johanna Teodor Amund Håkon Torbjørn Hva med Alfred? :-)
Lala12 Skrevet 29. april 2010 #23 Skrevet 29. april 2010 Liker Augusta og Helena kjempegodt! Sophie, Matilda, Sara og Johanna er også nyydelige, men kanskje litt i overkant mye brukt i det siste. Av guttenavnene synes jeg Arthur og August er veldig flotte. Amund, Thorbjørn og Haakon er også fine. Liker minst: Alexandra & Nicholas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå