Gå til innhold

Frekke barn på besøk...grr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min dro med seg noen gutter hjem (som ikke går i samme klasse). De tok seg veldig til rette og gikk amok med telefonen, på kort tid hadde han ene av gutten rukket å ringe for 200,- til 1881. Det var enda godt mannen min kom hjem, ellers så hadde han sikkert ringt til østen (han kommer derfra).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager. Bare på pur F ?

Hva skulle de med 1881 da ?

Skrevet

Jøss i verden? Går det an?

Og hvorfor brukte han telefonen? Men du kunne vel tatt den fra ham og hivd guttene ut sånn at de kunne "revet" av seg no' energi utendørs... Men uansett, altså - sånn oppførsel er ikke greit, sånn oppfører man seg bare ikke. Vurdert å prøve og snakke med foreldrene?

Gjest sug lut
Skrevet

Finnes østen ennå, altså? Og hvorfor tok du ikke affære sjøl?

Skrevet

Jeg ville ikke navngi land her da :-) Jeg var på jobb, mannen min hev de ut da han kom hjem. Har også snakket med moren, og hun var glad for at vi sa i fra. Han synes det vel var gøy å ringe 1881, fikk sikkert ikke lov til det hjemme.

Skrevet

Oi...

Så disse guttene var med din sønn hjem uten at det var noen voksne hjemme?

Grmphffff.... Da stiller saken seg annerledes, ja! Godt mannen din kom hjem, da! Bra mammaen til gutten tok det på den måten, gutten tok sikkert litt "av" da det ikke var noen voksne som passet på... Kanskje han slettes ikke er vant til å være hjemme (hos seg selv eller hos andre) uten voksne til stede.

Skrevet

Jo det var voksne i huset, men hun som passet på var ikke akkurat i det rommet. Kanskje vi må kutte ut å ha telefoner i hver etg.

Etter dette har jeg hørt at det ikke er bare vi som har opplevd dette. Da jeg var liten hendte det at vi ringte et tilfeldig nummer og sa noe dumt, men det ble med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...