Gå til innhold

Flere med "boblende" følelse i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det er flere her som har en sånn "boblende" følelse i magen? Litt sånn at det kiler på innsiden av magen liksom? Hehe, vanskelig å forklare.

Syns det likner litt på den sommerfugl bevegelsen man får når man kjenner liv for første gang.

Er bare 5+6 i dag, så det er ikke det at spiren sparker. Da må det isåfall være et helt fotballag inni der :P

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også en litt sånn følelse i går da jeg la meg, jeg venter 23 des så d er ikke noen som sparker her heller enda :)

Skrevet

jeg har det også sånn flere ganger i løpet av dagen, nå også forresten:) hihi.

er det noen av dere som har begynt å miste "taket" på magemusklene? Jeg klarer IKKE holde magen inne lengre, så den er begynt å bli synlig!! Vet at det ikke er bebisen, men luft osv. Jeg tror selv jeg er 5 uker, men legen er usikker på om jeg er 9 uker. Får sikkert svar i løpet av denne uka da:)

Er det noen andre som har det slik i uke fem??

Skrevet

Spennende da! Får håpe du er 9 uker da ;)

Jeg har ikke merket no til det å holde inn magen, men syns liksom at de olabuksetightsene mine strammer så innmari over magen nå, hehe. Og på kvelden ser det jo ut som jeg er hvertfall 7 mnd på vei :P

Hvordan skal dette gå liksom??? Hehe..

Skrevet

Kjente det for noen uker siden, var nesten som om det var småe såpebobler inni magen som sprakk. Litt rar følelse, men likevel deilig. Var da 9 uker på vi :)

Skrevet

hehe, så vitti med disse magene:) Jeg har jo virkelig en liten kul, og hele magen pluss hofter og sider er dekket med blodårer. Synlige små blodårer lissom. I tillegg til blodårer på puppene:)

Føler dette er rart til å bare være mot 6 uker. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...