lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hei! Lurer på om det er flere her som har en sånn "boblende" følelse i magen? Litt sånn at det kiler på innsiden av magen liksom? Hehe, vanskelig å forklare. Syns det likner litt på den sommerfugl bevegelsen man får når man kjenner liv for første gang. Er bare 5+6 i dag, så det er ikke det at spiren sparker. Da må det isåfall være et helt fotballag inni der Mvh Lundie
glerme81 Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 jeg hadde også en litt sånn følelse i går da jeg la meg, jeg venter 23 des så d er ikke noen som sparker her heller enda
sørlands-spire*HØYGRAVID Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 jeg har det også sånn flere ganger i løpet av dagen, nå også forresten:) hihi. er det noen av dere som har begynt å miste "taket" på magemusklene? Jeg klarer IKKE holde magen inne lengre, så den er begynt å bli synlig!! Vet at det ikke er bebisen, men luft osv. Jeg tror selv jeg er 5 uker, men legen er usikker på om jeg er 9 uker. Får sikkert svar i løpet av denne uka da:) Er det noen andre som har det slik i uke fem??
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 Spennende da! Får håpe du er 9 uker da Jeg har ikke merket no til det å holde inn magen, men syns liksom at de olabuksetightsene mine strammer så innmari over magen nå, hehe. Og på kvelden ser det jo ut som jeg er hvertfall 7 mnd på vei Hvordan skal dette gå liksom??? Hehe..
Miessi Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Kjente det for noen uker siden, var nesten som om det var småe såpebobler inni magen som sprakk. Litt rar følelse, men likevel deilig. Var da 9 uker på vi
sørlands-spire*HØYGRAVID Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 hehe, så vitti med disse magene:) Jeg har jo virkelig en liten kul, og hele magen pluss hofter og sider er dekket med blodårer. Synlige små blodårer lissom. I tillegg til blodårer på puppene:) Føler dette er rart til å bare være mot 6 uker. ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå