Gå til innhold

Tangerudbakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så glad av å se på det programmet! Det er selvsagt "solskinns historier", men med tilrettelegging og fokus på alle menneskers inneboende muligheter kan det faktisk bli et verdig og helt liv for alle mennesker, selv de som er utenfor "normalen"!

LIkeverd og lik rett til utdannelse og et fullverdig liv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det programmet :) Husker jeg så det rett etter at datteren vår ble født. Da så plutselig ikke fremtiden så mørk ut allikevel :)

(Har ei datter med Down :) )

Skrevet

Synes og det er et koselig program med herlige mennesker :)

Skrevet

Støtter deg!

Vet om mennesker som ikke vil se programmet for de mener det blir feil å "le" av dem. Men jeg synes det er et fantastisk program som viser hvordan de har det, hvilken livsglede de viser. Det er mange som er litt redde for det ukjente, men i et slikt program får man også se hvordan dem er :) (selv om det er individuelle forskjeller så klart).

Skrevet

så bar! Det er nok en av ideene bak programmet også, at man skal kunne se lysere på tilværelsen hvis man har barn eller nære med psykisk utviklingshemmning!

Kan jeg spørre om hvor hardt rammet din datter er av syndromet? det er jo så store forskjeller i downs spekteret. (studerer spes. ped, så er litt over vanlig interresert i syndromer og lidelser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...