Gå til innhold

Pokker! Fant tre kritthvite hårstrå, og jeg er bare 22 år gammel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr dette at jeg snart er full i grå hår?! Jeg fant ett hvitt hårstrå og begynte manisk å lete etter flere. Og jammen fant jeg ikke to til. De var helt hvite, til og med roten var hvit.. Jeg er jo bare 22 år gammel.. Trodde virkelig ikke at jeg skulle bli grå allerede:/ Noen som har opplevd å finne et par grå hårstrå, og that's it?

Skrevet

Har opplevd det samme selv! Fant en gang 1 helt hvitt lite hårstrå..og that's it! Det ble med det ene hårstrået, har ikke funnet flere i etterkant. Var vel når jeg var rundt 26.

Skrevet

Vel... jeg fant mine første grå som 18 åring. Gikk mange år før det ble flere. Nå, 12 år senere, farger jeg håret og har nok mye grå hår i forhold til alderen. Har foreldre som tidlig ble grå så er som forventet.

Skrevet

Blir 29 snart. Funnet flere kritthvite hår.....på den ene siden fremme ved panna...

Trøster meg med at det ser veldig blankt og fint ut hahaha, så kommer til å ha sunt hvittgrått hår når jeg ikke gidder å farge håret mer;p

Skrevet

Jeg har også funnet flere grå hår... Fant de første når jeg var 19år. Er nå 22år, og finner stadig flere:( Men ikke verre enn at hårfarge fikser det;)

Skylder på ungene jeg da:p

Skrevet

Jeg fant mine første grå da jeg var på samme alder. Er nå 27 og det er ikke så veldig mange flere går hår nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...