Litt for mye Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Huff og fy! Har funnet lus på meg og begge barna.Tok en kur på meg uka etter påske og en da 8dager etter dette. Fant ingenting på barna da,men nå har jeg funnet 2lus på meg og 8-10på det ene barnet og 1på det andre barnet. HJelp hva gjør jeg???? Må dyner,puter madrasser osv fryses/varmes over 60 grader? HVordan blir jeg kvitt dette en gang for alle (iallefall for nå?) Hater at dette skjedde
*Lissi* Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Må vel ta en kur, og deretter gre gjennom håret ofte og nøye. Vet folk jeg kjenner har reist vekk noen dager når de har fått det. Da dør jo lusa. Ikke noe kjekt å få i hus det der!
Litt for mye Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Litt redd jeg skal bli resistent mot middelet også siden det er så kort tid siden jeg tok det sist. Var jo sikker på at faenskapet var borte da
mor sjøl Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 finnes en spesiell lusekam som dreper lusa. Søk på google. Aner ikke om den funker!
Litt for mye Skrevet 22. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2010 En annen en vanlig lusekam altså??? Men for mitt vedkommende tror jeg det er eggene som er vanskelig å fjerne.Ser ikke eggene i det heletatt,men nå har jeg beg å flasse pga det sterke middelet.
Litt for mye Skrevet 22. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2010 Har sjekket nå og det finnes flere elektriske kammer på markedet,bla en som selges på helsekosten. HVis jeg ikke blir kvitt det nå så kjøper jeg en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå