Gå til innhold

Hvor langt er ks arret ditt ?? Mitt er

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 cm langt.... i tillegg ser det ut som huden har revnet, for arret går skrått oppover magen, over trusekanten Lurer på hva som er normal lengde sånn generelt. Ikke var babyen stor heller så skjønner ikke hvorfor jeg har ett sånt arr mens andre har fine ks arr som ikke synes.

De legene jeg har vært hos etter fødsel har alle spurt hva arret er og når jeg sier det er ks arr får jeg til svar at det var ganske unormalt arr.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 cm, det er gjevnt og fint, men det er temmelig langt. Er nesten ikke synlig. Om jeg hadde fått meg ny kjæreste tror jeg det hadde gått litt tid før det ble oppdaga

Skrevet

5?Syns du det var langt?

Mitt er 16cm,og litt "hakkete",men kanskje det er fordi det var et katastrofe-snitt?..

Skrevet

mitt er rundt 7 cm. 2år siden. Jeg hadde akutt ks og det ser ikke så fint ut men regner med det er fordi de ikke hadde god tid når det ble gjort. Hadde du planlagt?

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Det var i hvert fall bittelite..nå har jeg faktisk funnet målebånd og målt, følte meg nesten som en gutt:)

Det var 20 cm, ser fint ut. Men halvparten ble skjært opp igjen da jeg fikk blødninger under en annen operasjon.

Skrevet

Til å være et planlagt snitt så får det meg til å tenke på hvorfor leger og andre som har sett arret mitt hever øyet og kommenterer det... I følge fødselsjournalen gikk alt fint... Jeg vet ikke hva som er normalt jeg...

HI

Skrevet

Å herregud !!! Målte helt feil jeg.... Det er 16 cm langt....

HI

Skrevet

Og det så du ikke med en gang?

Stoor forskjell på 5 cm og 16 cm(!)

Skrevet

Hva er det å pirke på da!!! Lov å ta feil vel. 20.17!!!!

Mitt er 11 cm langt, fint arr som har begynt å lysne litt. Har vært en rød strek men nå ser jeg den nesten ikke lengre.

Skrevet

Mitt er sikkert 20 cm, hakkete og klumpete og synes veldig godt. Planlagt ks 2,5 år siden.

Skrevet

Det er ca 15 cm. Det er veldig fint, går bittelitt opp på den ene siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...