Hegeveronica Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 ja var til legen for å ta en vanlig gu ,å gjett ka hu sa. jooa var gravid jeg og plutselig var jeg 22-23 uker på vei hvordan i alle dager kan man gå såååå langt uten å vite at man er gravid. Er ikke akkurat første gang jeg har vært gravid har 3 jenter på 12,5,14mnd. tror jeg blir gal,skal plutselig ha litebarn rundt midt aug, hadde liksom bestemt meg for at 3 stk er akkurat nok. ja kan si at det surret litt i hodet akkurat nå. skal te ultralyd i neste uke for å finne ut eksagt termin.
Reflexia Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 oi!!! har du ikke merka noen ting? lykke til hvertfall =)
Hegeveronica Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 hehe takker for den, og nei har ikke merket noe har ikke noen graviditetstegn, har lagt på meg 2 kg siste 3mnd fra 50 kg til 52 trodde det var fordi jeg slutta å amme lisspia på 14 mnd
maria isabell Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 for en fantastisk overraskelse:) gratulerer:) gi det litt tid og du kommer til å bli kjempe glad:)
Mammahjertet <3 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Oisann, det var rart du ikke har merka noe. Men jeg har hørt om flere lignende tilfeller så du er langt fra alene. Skjønner du er overvelda og sjokkert. Men når sjokket har lagt seg vil du gå rundt og glede deg til dette nye barnet også. Meningen var tydeligvis at du skulle få nummer fire også Og nå er det vel på tide til å få gubben til å "kutte strengen" ;-) Da slipper du nummer fem, he-he.
Lotta2010x2012 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Hehe, så sprøtt:) Håper det var en positiv overaskelse for dere, selvom det kom som et sjokk:D Har du hatt mens? Masse lykke til:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Hehe, velkommen i klubben Jeg hadde samme sjokk-opplevelse 1april... Da kjente jeg plutselig at det sparket i navlehøyde... (Jeg har også ammet, ingen mens pga det, brukt mini-pillen, osv) Var på ultralyd, og var 22 uker på vei da... Men når man kommer inn så sent, kan dem ikke fastslå nøyaktig termin desverre... Så blir bare ca Men ja, jeg vet at det går ann
Hegeveronica Skrevet 26. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2010 joa tror det begynner å falle inn at vi faktisk skal ha en til snart har hatt mens helt til påske fikk ikke den da. sjokk joa men samboern så på meg som jeg var rivruskende gal da jeg fortalte at jeg var i uke 22-23.
Hegeveronica Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2010 ps skal på ultralyd i morgen så jeg er veldig spent da, håper det kan være gutt denne gangen da vi har 3 jenter fra før. skal fortelle pikene i morra at de skal bli storesøstre igjen. Rart å tenke på at lisspia mi på 15mnd nå skal bli storesøster i aug.
Corneliuss Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 He he. Tipper at du kanskje ikke håper på tvillinger nå =P) Hi hi. Lykke til ul - det går nok fint. Krysser fingre for en gutt denne gangen da kanskje? =O)
Dollywood Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 hehehe, unnskyld at jeg ler, men jeg ser for meg uttrykket i ansiktet på mannen din, for et sjokk!!! Må være et ubetalelig syn, som du sikkert kommer til å le av selv senere. Gratulerer så mye og lykke til med graviditeten!!:-) jeg venter også nr 4 i august, ikke planlagt, men det skal gå bra dette!:-)
Hegeveronica Skrevet 26. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2010 Corneliuss Nei kan sikkert si at jeg ikke håper at det er tvillinger da tror jeg kanskje ikke har sagt noe til samboern allså og bare under fødsel nææ dæven kom d en til der.hehe
Corneliuss Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Ha ha! =O) Ja, det hadde kanskje vært like greit å ikke sagt noe om han synes det er litt mye å takle nå allerede. =O) Men dette går bra. Han slapper nok mer av når han blir vant til tanken! =O)
Hegeveronica Skrevet 26. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2010 joa han begynner å venne seg til tanken ja, men vi har nettopp kjøpt oss ny bil og plutselig må vi ha enda større bil slik at vi får plass te alle da går liksom ikke ann å få inn 4 barn i femseters eller
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 26. april 2010 #15 Skrevet 26. april 2010 Hehe,gratulerer:) Jeg opplevde det samme med nummer 1. Gikk på p-sprøyta jeg. Ingen symptomer. Fant ut det når jeg var gravid i uke 22.Det ble et kort sv.skap
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. april 2010 ja da har jeg vært på ordinær ultralyd var uke 21+2 termin rundt 10 sept, gjett va joa nå kommer den 4 jenta her i gården .
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 28. april 2010 så hva skal liss pia hete da tro? har ingen navn igjen på lista mi noen som har tips, eldsta heter Lise men hu e oppkalt etter familie, mens de yngste heter Michelle og Isabelle har egentlig lyst til å ha samme ending som de da" elle" kanskje Danielle?? hva synes dere?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. april 2010 #19 Skrevet 28. april 2010 Da er vi fatisk en del som skal ha nr.4 her inne... Vår var ikke planlagt akkurat
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 Forfatter #20 Skrevet 28. april 2010 ja har sett at det er en del som skal ha nr 4, å kan si at hun var ikke planlagt nei hehe men men hun er da velkommen likevel )
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 Forfatter #21 Skrevet 28. april 2010 ja kankje de navna likte faktisk Marielle må vel høre me kallen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå